• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3741 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ بهمن

ويژه

سوزوكي گراندويتارا چهار ستاره شد

براساس نتايج ارزشيابي ملي خودروهاي ساخت داخل در دي ماه 95 كه توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران منتشر شده، محصول گراندويتاراي ايران خودرو چهار ستاره كيفيت را از آن خود كرد.   به گزارش ايكوپرس، با اجراي پروژه‌هاي بهبود و ارتقاي كيفيت، محصول گراندويتاراي ايران خودرو خراسان، 4 ستاره از 5 ستاره كيفيت را از آن خود كرد. خودرو پژو 206 در انواع هاچ‌بك و اس‌دي كه بيشترين تيراژ توليد دي‌ماه در ميان خودروهاي ساخت داخل را به خود اختصاص داده به همراه تندر 90 دستي و اتوماتيك و محصول رانا، سه‌ستاره كيفيت را به دست آورده‌اند. همچنين وانت تندر ايران خودرو با كسب سه‌ستاره كيفيت توانست صدرنشين جدول سطوح كيفي وانت‌هاي توليد داخل شود.

 

معرفي خدمات ارزي بانك گردشگري در نمايشگاه

بانك گردشگري در غرفه خود در دهمين نمايشگاه گردشگري و صنايع وابسته، فناوري‌ها و تكنيك‌هاي نوين معرفي محصول را مورد استفاده قرار داده است.
به گزارش روابط عمومي بانك گردشگري، در غرفه بانك گردشگري با استفاده از فناوري واقعيت مجازي، مراجعه‌كنندگان با شماري از محصولات بانك و نيز جاذبه‌هاي گردشگري كشور آشنا مي‌شوند. همچنين در بخش ديگري از غرفه، امكان افتتاح حساب به شكل آنلاين وجود دارد و مشتريان مي‌توانند كارهاي اوليه افتتاح حساب را به شكل آنلاين انجام دهند. بر اساس اين گزارش در حوزه تبليغات نيز، محصولات بانك با استفاده از فناوري ابر ايده‌ها و مانيتورهاي هوشمند به مراجعين معرفي مي‌شوند. لازم به ذكر است غرفه بانك گردشگري در محل سالن ۳۸ تا تاريخ ۲۱ بهمن ماه از ساعت 8:30 الي ۱۶ پذيراي علاقه‌مندان است.
مديرعامل بانك گردشگري گفت: خدمات ارزي بانك گردشگري در ايام برگزاري دهمين نمايشگاه گردشگري و صنايع وابسته به مشتريان معرفي مي‌شوند. به گزارش روابط عمومي بانك گردشگري، خسرو خواجه حسني افزود: غرفه خدمات ارزي و صرافي بانك گردشگري با ارايه توصيه‌هاي كارشناسي، جديدترين خدمات ارزي و صرافي شامل افتتاح انواع حساب‌هاي ارزي، خريد و فروش ارز، صدور و دريافت انواع حواله‌هاي ارزي، گشايش اعتبارات اسنادي، صدور ضمانتنامه‌هاي ارزي و بروات اسنادي را به متقاضيان اين خدمات معرفي مي‌كنند. گفتني است بانك گردشگري به عنوان بانك عامل سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و نيز بانك عامل صندوق توسعه ملي، با تكميل خدمات ارزي و صرافي خود اكنون آمادگي دارد تمامي خدمات حوزه بين‌الملل را با نگاه خاص به فعالان صنعت گردشگري ارايه دهد.


افتتاح مدرسه توسط بانك‌پاسارگاد در البرز

بانك‌پاسارگاد در راستاي ايفاي رسالت‌هاي اجتماعي خود در ايام دهه‌مبارك‌فجر، يك مدرسه در روستاي فرخ‌آباد زيبادشت استان البرز افتتاح كرد.
به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، طي مراسمي كه با حضور سيدحميد طهايي استاندار البرز، حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر ايماني امام جمعه فرديس، حميد احدي فرماندار فرديس، خسرو ساكي مديركل اداره كل آموزش و پرورش استان البرز، فرشته فهميده مدير اداره آموزش و پرورش فرديس، جمعي از خيرين، مسوولان‌محلي، دانش‌آموزان، مديران ارشد بانك‌پاسارگاد و جمعي از اهالي منطقه برگزار شد، مدرسه 5 كلاسه «پاسارگاد» با 350 مترمربع زيربنا و 120 متر محوطه‌سازي افتتاح شد.

 

افتتاح نيروگاه بهبهان با تسهيلات بانك صنعت

فاز اول نيروگاه سيكل تركيبي بهبهان با بهره‌مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن و طي مراسمي با حضور جهانگيري معاون اول رييس‌جمهوري و جمعي از مقامات استان افتتاح شد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن با بهره‌برداري از نيروگاه ياد شده كه به مناسبت دهه مبارك فجر انجام شده است سالانه ٤٢٠ مگاوات برق به شبكه نيروگاهي كشور اضافه مي‌شود. حجم سرمايه‌گذاري نيروگاه سيكل تركيبي بهبهان٢٩٠ميليون يورو بوده كه از مجموع اين مبلغ، ٢٣٠ ميليون يورو توسط بانك صنعت و معدن تامين مالي شده است. راه‌اندازي نيروگاه ياد شده ١٢٢ نفر اشتغال ايجاد كرده است كه از اين تعداد، ٧٥ نفر اشتغال مستقيم و ٤٧ نفر اشتغال غير مستقيم خواهند داشت.

گفتني است بانك صنعت و معدن با تامين مالي ٣ ميليارد و ١٣١ ميليون دلاري براي ١٣ طرح بزرگ و ٢٢ طرح مقياس كوچك مصوب، جاري و به بهره‌برداري رسيده و طرح‌هاي نيروگاهي نقش راهبري در اعطاي تسهيلات به اين بخش از صنايع زيربنايي كشورمان داشته است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون