• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3756 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۸ اسفند

خبر كوتاه

فيفا با محكوميت العربي مشكل دژاگه را حل كرد
بعد از كش و قوس‌هاي فراوان ميان مسوولان العربي قطر و اشكان دژاگه، در نهايت فيفا وارد عمل شد و با محكوميت باشگاه قطري به سود دژاگه راي داد تا ITC اين بازيكن صادر و او بتواند در بوندسليگا تيمش را همراهي كند. ولفسبورگ اين فصل نتايج ضعيفي در فوتبال آلمان كسب كرد و جمعه برابر وردربرمن شكست خورد.


مصاحبه مفصل كي‌روش با SIC
كارلوس كي‌روش، سرمربي تيم ملي ايران با شبكه SIC درباره موضوعات مختلفي به صحبت پرداخته كه اين گفت‌وگو قرار است در روزهاي آتي منتشر شود. سرمربي تيم ملي ايران اين روزها در فوتبال اروپا به ديدار بازيكنان ايراني شاغل در ليگ‌هاي اروپايي رفته و كم كم خودش را براي بازي با قطر و چين در انتخابي جام جهاني روسيه آماده مي‌كند. يكي از موضوعاتي كه كي‌روش در گفت‌وگو با اين شبكه پرتغالي به زبان آورده درباره از دست دادن ۸۰۰ هزار دلاري است كه در بانك دوبي از حساب او برداشته شده است. يك بانك پرتغالي كه در امارات شعبه داشت اين پول را از حساب كي روش برداشته است و اين مبلغ در ادامه به آنگولا رسيد. سرمربي تيم ملي ايران عنوان كرده از تمام اين اتفاق‌ها ناراحت و متاسف است. قرار است مصاحبه كي روش به زودي درباره موضوعات مختلف منتشر شود.


شجاعي: براي انصاري‌فرد آرزوي موفقيت مي‌كنم
دو تيم پانيونيوس و المپياكوس بايد امشب، يكشنبه در ليگ يونان برابر هم به ميدان بروند. اين بازي تقابل مسعود شجاعي و كريم انصاري‌فرد خواهد بود. مسعود شجاعي درباره بازي با المپياكوس و تقابل با كريم انصاري فرد، گفت‌: من براي انصاري فرد در تيم جديدش آرزوي موفقيت مي‌كنم، اما بايد بگويم كه اين بازي براي ما بسيار مهم است. مي‌خواهيم سه امتياز اين مسابقه را كسب كنيم و براي كسب اين سه امتياز تلاش خواهيم كرد. همانطور كه مي‌دانيد ما به هيچ‌وجه نمي‌خواهيم بازنده باشيم. فوتبال، فوتبال است و هر تيمي مي‌تواند برنده باشد. من براي او در تيم جديدش آرزوي موفقيت مي‌كنم، اما در بازي برابر المپياكوس به چيزي جز موفقيت تيمم و كسب سه امتياز فكر نمي‌كنم.


انصاري‌فرد: بايد بازي با عثمانلي را فراموش كنيم

كريم انصاري‌فرد موفق شد با دو گل برابر عثمانلي اسپور تركيه به تيمش كمك كند تا به مرحله بعد ليگ اروپا راه يابد. كريم انصاري فرد در اين رابطه گفت‌: خوشحالم كه توانستم سهمي در برد تيمم داشته باشم و هواداران‌مان را خوشحال كرده باشيم، اما در حال‌ حاضر بايد اين برد را فراموش كنيم و به فكر بازي‌هاي بعدي در ليگ و ليگ اروپا باشيم. بازي‌هاي سخت و مهمي پيش‌رو داريم كه بايد با نهايت تلاش آن را جلو ببريم. مي‌خواهم از همه هواداران و خانواده باشگاه تشكر كنم. خيلي خوشحالم كه سهمي در اين برد داشتم و توانستم هواداران را راضي كنم ولي اگر مي‌خواهيم موفق باشيم بايد خيلي سريع اين بازي را فراموش كنيم، چون بازي‌هاي زيادي باقي‌ مانده و ما مي‌خواهيم هواداران‌مان را در دنيا خوشحال كنيم.  المپياكوس در مرحله بعدي ليگ اروپا بايد برابر بشيكتاش تركيه بازي كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون