• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3757 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۹ اسفند

ويژه

قدرداني ابتكار از حضور سايپا در نمايشگاه
دكتر ابتكار در بازديد از غرفه سايپا در نمايشگاه محيط‌زيست ضمن قدرداني از تدوين سياست‌هاي محيط زيستي گروه خودروسازي سايپا، گفت: از حضور پرقدرت سايپا در نمايشگاه محيط زيست قدرداني مي‌كنم و اميدوارم كه صنعت خودروسازي در توليد سبز و پاك با شتاب بيشتري حركت كند.  به گزارش سايپانيوز، وي با بيان مطلب فوق افزود: انتظارات از سايپا زياد است و البته فعاليت‌ها و كارهاي خوبي هم در زمينه‌هاي محيط زيستي در اين گروه خودروساز انجام شده است. ابتكار گفت: سايپا فعاليت‌هاي خوب و رو به رشدي در زمينه‌هاي محيط زيستي در دست اجرا دارد و اميدواريم كه در زمينه ارتقاي استانداردهاي محيط‌زيستي و توليد خودروهاي پاك، برقي و همچنين هيبريدي با شتاب بيشتري حركت كنيم تا بتوانيم مشكل آلودگي هوا در كلانشهرها را به صورت كلي برطرف كنيم.
 
تامين مالي صنايع خراسان رضوي از سوي بانك صنعت
حسين عسكري، عضو هيات‌مديره بانك صنعت و معدن در جريان بازديد از چهار واحد صنعتي شهرستان سبزوار گفت: صنايع استان خراسان رضوي با تامين مالي اين بانك در مسير توسعه پايدار گام بر مي‌دارد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن وي كه براي بررسي روند پيشرفت طرح‌هاي صنايع مشاركتي طاها، شركت سرمايه‌گذاري توسعه صنايع خراسان، شركت پارس هستي آسيا و شركت بين‌المللي بوستان الياف پارت در اين شهرستان حضور يافت، روند پيشرفت صنعتي اين بخش از كشورمان را مثبت ارزيابي كرد. بنا به اين گزارش براي شركت صنايع مشاركتي طاها، توليد‌كننده مواد اوليه داروهاي هورموني بيش از ١٦٢ ميليارد ريال و براي شركت سرمايه‌گذاري توسعه صنايع خراسان حدود٢٧٠ ميليارد ريال تسهيلات توسط بانك صنعت و معدن اختصاص يافته كه به ترتيب براي ٦٤ نفر و ٨٥ نفر شغل ايجاد مي‌كنند.
 
تخفيف ويژه در ميادين و بازارهاي ميوه و تر‌بار
طرح تخفيف انواع محصولات در ميادين و بازارهاي سازمان مديريت ميادين ميوه و تربار در آستانه سال جديد اجرايي مي‌شود. به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت ميادين، معاون بازرگاني و امور اقتصادي اين سازمان با اشاره به تخفيف ويژه در ميادين و بازارهاي ميوه و تر‌بار، گفت: امسال نيز همچون سال‌هاي پيشين در راستاي اجراي طرح استقبال از بهار و با هدف جلب رضايت شهروندان در روزهاي پاياني سال تخفيف ويژه‌اي براي محصولات غذايي، بهداشتي و فرآورده‌هاي گوشتي در نظر گرفته‌ايم. سيد حسين اعرابي با بيان اينكه تخفيفات از نيمه دوم اسفندماه آغاز مي‌شود، اظهار داشت: براي انواع عسل و آب معدني در بازارهاي ميوه و تربار تخفيف 30 درصدي در نظر گرفته شده و انواع رب گوجه فرنگي و محصولات سلولزي بهداشتي نيز با 25درصد تخفيف به شهروندان ارايه خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون