• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3757 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۹ اسفند

گفت‌وگوي سايت بلغارستاني با دو لژيونر واليبال بانوان

براي رسيدن به موفقيت مي‌جنگيم

يكي از سايت‌هاي بلغارستان با دو ملي‌پوش لژيونر ايران در اين كشور گفت‌وگو كرد.

سرد بودن سالن مسابقه جزو نخستين برداشت‌هاي دو بازيكن واليبال ايران در بلغارستان است. هم تيمي‌هاي ما بسيار مهربان هستند و ما ارتباط خوبي با آنها برقرار كرديم چرا كه رفتار دوستانه‌اي با ما داشتند. ما به سرعت با آنها به يك زبان مشترك رسيديم؛ اما ما يك چيز را در بلغارستان دوست نداريم و آن هم اينكه سالن‌هاي شما بسيار سرد است! بعد از بازي تيم شومن ۰۵ در ليگ بلغارستان برابر اسلاويا با زينب گيوه كاپيتان و مائده برهاني بازيكن تيم‌ ‌ملي واليبال بانوان ايران صحبت كرديم.

اين بازي را سه بر يك به حريف واگذار كرديد.

زينب: من مطمئن هستم كه اگر يك بار ديگر با اين تيم بازي كنيم حتما پيروز مي‌شويم. تيم ما خيلي خسته بود چرا كه راه زيادي را براي انجام بازي با اسلاويا به صوفيه آمديم.

مائده: من بايد به دليل يك اشتباهي كه داشتم عذرخواهي كنم. من يك توپ بسيار بسيار ساده را از دست دادم در حالي كه به راحتي مي‌توانستم كار را تمام كنم. خيلي عصباني هستم. اميدوارم در آينده بهتر بازي كنم.

نظرتان درباره رقابت‌هاي قهرماني بلغارستان چيست؟ چه تفاوتي با ليگ ايران دارد؟

زينب: هر تيمي داراي دو يا سه بازيكن خوب است و اين فرصتي است براي اينكه تجربه ما ‌اضافه شود. سطح واليبال ايران هم خوب است. يك تفاوت مهم بين ليگ ايران و بلغارستان اين است كه در اينجا بازيكنان قدبلند زيادي حضور دارند.

مائده: بله، دقيقا در ليگ بلغارستان بازيكنان قد بلند زيادي هستند.

هدف شما در ادامه فصل چيست؟

زينب: ما براي انجام بهترين عملكرد تلاش مي‌كنيم و سعي مي‌كنيم خودمان را نشان بدهيم. بايد هرچه باشگاه در نظر دارد به آن برسيم و حتما اين كار را انجام مي‌دهيم و براي رسيدن به آن تلاش مي‌كنيم.

مائده: من هم به مانند زينب به دنبال بهترين عملكرد هستم و براي رسيدن به آن مي‌جنگم و هركاري مي‌كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون