• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3757 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۹ اسفند

صحبت‌هاي دوپهلوي مالديني براي بازگشت به ميلان

اسطوره پيشين ميلان در مورد بازگشت به اين تيم صحبت‌هاي دو پهلويي را به زبان آورد.
پائولو مالديني كه سال‌ها در تيم ملي فوتبال ايتاليا و باشگاه ميلان درخشيد، چند سالي است كه از دنياي فوتبال كناره‌گيري كرده است. در اين مدت بارها گمانه‌زني‌هايي در مورد بازگشت اين بازيكن به باشگاه ميلان منتشر شده است.
مالديني در پاسخ به اين سوال كه چرا مسووليتي در فوتبال اين كشور بر عهده نمي‌گيرد، به صحبت پرداخت و گفت: هنوز شرايط لازم براي ورود به دنياي فوتبال را پيدا نكردم. شايد ديگر هم به فوتبال بازنگردم. با اين حال اگر شرايطي فراهم شود، مي‌توانم به فوتبال بازگردم.
مالديني درباره ارزيابي خود از تيم وينچنزو مونتلا (سرمربي كنوني ميلان) گفت: اميدوارم ميلان بتواند به ليگ اروپا برسد. آنها بايد اولويت خودشان را رسيدن به ليگ اروپا بدانند. در كل ارزيابي من از اين ميلان مثبت بوده است. اميدوارم آنها بتوانند در ادامه قدرتمندتر از قبل شوند.
فوتبال ايتاليا در سال‌هاي اخير افت داشته است. به طوري كه فوتبال اسپانيا كاملا جايگاه فوتبال ايتاليا در اروپا را گرفته است. از فينال سال ۲۰۱۰ ليگ قهرمانان اروپا كه اينتر قهرمان شد، تنها يك بار يك تيم از ايتاليا به فينال ليگ قهرمانان رسيده است. نكته ديگر اين است كه تيم ملي فوتبال ايتاليا در دو جام جهاني گذشته موفق به صعود از گروه خود نشده است. به همين خاطر صحبت‌هايي درباره اضافه شدن مالديني به تيم ملي ايتاليا شنيده شده كه او هنوز تاييد نكرده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون