• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3763 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۷ اسفند

مازني: توهين به رييس‌جمهوري از سر بي‌تقوايي است

گروه سياسي| چند ماه مانده تا انتخابات رياست‌جمهوري و توهين‌ها، اتهامات و حملات به رييس‌جمهور چنان شدت گرفته است كه صداي همه حاميان دولت و اصلاح‌طلبان نيز در اعتراض به اين رويه درآمده است. نماينده مردم تهران در مجلس گفت: توهين به رييس‌جمهور از سر بي‌تقوايي است. توهين به مسوولان نظام از سر بي‌تقوايي است. نقد سازنده و اصولي به جاي خود اما توهين ممنوع. به گزارش برنا، جمله‌هاي كليدي اظهارات احمد مازني به شرح زير است:
  همه ما به ويژه همه جريان‌هاي سياسي چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا بايد برگرديم به راه و روش فاطمه(س) و علي(ع). در روايات متعدد خوانديم كه ايشان با اين وجود كه خود روزه بودند اما افطار خود را به يتيم و اسير و مسكين دادند و اين رفتار ايثارگرانه را ما از اين مكتب مي‌آموزيم.
  امروز برخي به جاي آنكه به روش ائمه ايثارگرانه عمل كنند خلاف آن عمل مي‌كنند. صندلي را از زير پاي افراد مي‌كشند. به منتخبين ملت توهين مي‌كنند. به كسي كه خود را به ملت عرضه كرده و راي ملت را گرفته است و مورد تاييد مقام معظم رهبري است توهين مي‌كنند. توهين به رييس‌جمهور از سر بي‌تقوايي است. توهين به مسوولان نظام از سر بي‌تقوايي است. نقد سازنده و اصولي به جاي خود اما توهين ممنوع.
  برخي به جاي آنكه دست ديگران را بگيرند مچ افراد را مي‌گيرند. امروز با تفكري مواجه هستيم كه اگر اين امكان برايش فراهم بود تنفس افرادي كه با آنها موافق نبودند را منع مي‌كردند. كما اينكه در گزينش‌ها مي‌پرسند: به چه كسي راي داديد؟ در ستاد چه كسي بوديد؟ مقلد كه هستيد؟
   چقدر اعمال ما با شعارها و آرمان‌هاي انقلاب هماهنگ است. اگر ما در اين ايام بخواهيم از مكتب حضرت زهرا (س) درس بگيريم درس ايثار، انفاق، اخلاص، وفاي به عهد به عنوان بخشي از ويژگي رفتاري آن حضرت همراه با اعتقاد به مقامات معنوي است.
  بايد از اظهارنظر مسوولان و نخبگان سياسي محبت و دوستي به مردم منتقل شود و از رفتار ما سيره و روش ائمه به جامعه و مردم منعكس شود و نه خداي ناكرده خلاف آن را عمل كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون