• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3767 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۲ اسفند

قتل عجيب جوان 27 ساله در جيرفت

ايرنا|  جوان 27 ساله‌اي كه در صندلي عقب تاكسي مسير رودبار به كرمان نشسته بود، ناگهان تيري از اسلحه شكاري جلوي خودرو به سمت وي شليك و قفسه سينه‌اش را شكافت.  راننده تاكسي جوان را فوري به بيمارستان امام خميني (ره) جيرفت رسانده اما وي در دم جان باخت.  
متهم به قتل كه در صندلي جلوي تاكسي مشغول بازي با سلاح شكاري بود سهوا ماشه اسلحه را چكاند و تير خلاص شده از آن به مسافر عقب خودرو اصابت كرد و موجب مرگ وي شد. متهم به قتل كه پسر راننده تاكسي است پنج سال بيشتر ندارد.  
معاون سياسي و اجتماعي فرماندار جيرفت در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: جوان 27 ساله بر اثر بازي كودك پنج ساله با سلاح شكاري مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.  نادر ملايي روز شنبه افزود: براساس اعلام ماموران انتظامي شهرستان جيرفت به نقل از پدر اين كودك كه راننده تاكسي رودبار به كرمان است، كودك وي در صندلي جلوي تاكسي در حال بازي با اين سلاح شكاري بوده كه ناگهان تيري از آن خلاص مي‌شود و به سمت راست قفسه سينه مسافر عقب خودرو برخورد مي‌كند.
وي تصريح كرد: مجروح بعد از انتقال به بيمارستان امام خميني (ره) جيرفت فوت مي‌شود.  وي با بيان اينكه اين تيراندازي به صورت سهوي گزارش شده است، گفت: علت اين حادثه از سوي ماموران انتظامي در دست بررسي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون