• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3768 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۳ اسفند

چرا پرسپوليس نبايد در آسيا مدعي باشد؟!

حميد درخشان سرمربي پيشين پرسپوليس

1- خوشبختانه پرسپوليس در بهترين شرايط روحي و رواني به مصاف حريف قدرتمند قطري خود مي‌رود و اين يك امتياز بزرگ براي شاگردان برانكوست. پرسپوليس در حال حاضر از بهترين بازيكنان ليگ بهره مي‌برد كه كيفيت خود را با بازي‌هاي خوبي كه در اين فصل از خود ارايه دادند و الان حتي مي‌توانند در ليگ قهرمانان آسيا مدعي باشند. شايد عرب‌ها از بازيكنان خارجي خيلي خوبي برخوردار باشند و امكانات‌شان با تيم‌هاي ايراني قابل قياس نباشد، اما توانمندي بازيكنان ما به ويژه پرسپوليسي‌ها به تيمي مثل الريان مي‌چربد و مطمئن باشيد تيم برانكو توانايي شكست دادن تيم قطري را در كشورش دارد.
2- شايد تنها نگراني مربيان پرسپوليس خستگي بازيكنان اين تيم باشد، اما با تجربه‌اي كه برانكو دارد او قطعا در اين چند روز ريكاوري خوبي را براي شاگردانش در نظر گرفته و شادابي را به بازيكنان برمي‌گرداند. هر بازي شرايط خاص خود را دارد و هرگز نمي‌شود شرايط آن زمان پرسپوليس را با الان مقايسه كرد. خاطرم هست در آن مقطع ما هرچقدر از سازمان ليگ خواستيم تغييري در برنامه‌هاي خود به وجود بياورد اين كار را نكرد و ما مجبور شديم در فاصله دو هفته در ازبكستان، قطر، تبريز و مسجد سليمان به ميدان برويم و 10 هزار كيلومتر سفر هوايي داشتيم. در اين شرايط نمي‌شد انتظار داشت در همه اين بازي‌ها نتايج خوبي بگيريم و مقابل لخويا خستگي عامل اصلي شكست‌مان شد.
3- اين تيم پتانسل بالايي دارد و قهرماني‌اش در ليگ تا حد زيادي قطعي شده است و حتي اين توانايي را دارد كه در ليگ قهرمانان آسيا به عنوان يك مدعي براي قهرماني تلاش كند. البته طبيعي است كه پرسپوليس كمبود‌هايي هم داشته باشد، اما در صورت صعود به مرحله حذفي و بعد از آن هشت تيم برتر آسيا آن وقت برانكو اين فرصت را در اختيار خواهد داشت تا تيمش را براي مراحل بالاتر تقويت كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون