• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3769 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۴ اسفند

ويژه

سعيد بداغي، مديرعامل شركت تامين سرمايه امين شد

سعيد بداغي، عضو هيات مديره شركت تامين سرمايه امين در پي استعفاي علي سنگينيان به اتفاق آراي اعضاي هيات مديره شركت به مديرعاملي شركت تامين سرمايه امين منصوب شد.ايشان در بخشي از سوابق مديريتي خود مشاور مديرعامل شركت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي (شستا) و عضو هيات مديره هلدينگ سرمايه‌گذاري مديريت توسعه انرژي- عضو هيات مديره شركت سرمايه‌گذاري ارشك- عضو هيات‌مديره شركت سرمايه‌گذاري كشتيراني ج.ا.ا- عضو هيات‌مديره شركت كارگزاري صبا تامين و عضو كميته حسابرسي داخلي ذوب‌آهن اصفهان و شركت توسعه معدني و فولادي صبانور را در كارنامه خود دارد.

افتتاح شعبه چهار‌راه جهان‌كودك بانك ملت

شعبه چهار‌راه جهان كودك بانك ملت در خيابان آفريقاي تهران با حضور قائم‌مقام مديرعامل و جمعي از مديران ارشد اين بانك گشايش يافت. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، عليرضا لگزايي قائم مقام مديرعامل در مراسم شروع به كار شعبه چهارراه جهان‌كودك با قدرداني از همه دست‌اندركاران برنامه‌ريزي و راه‌اندازي اين شعبه اظهار اميدواري كرد كه افتتاح شعبه جديد، منشأ خيري براي بانك ملت و مشتريان باشد و اين شعبه و بقيه شعب در مسير سودآوري و موفقيت بيشتر بانك تلاش كنند.

بيمه البرز در نوروز آماده خدمت‌رساني

تمامي شعب شركت بيمه البرز در مراكز استان‌ها و شعبه تخصصي پرداخت خسارت خودرو در استان تهران در روزهاي تعطيل نوروز ۱۳۹6 آماده ارايه خدمات بيمه‌اي به هموطنان هستند. به گزارش روابط عمومي و بين‌الملل بيمه البرز، شعب سراسر كشور و شعبه تخصصي پرداخت خسارت خودرو تهران، اين شركت در روزهاي تعطيل دوم، ‌سوم و دوازدهم فروردين ۱۳۹6 از ساعت ۹ تا ۱۳ به ارايه خدمت به مشتريان خواهند پرداخت.

تسهيلات بدون ضامن بانك گردشگري با نرخ تك‌رقمي

بانك گردشگري در راستاي توسعه فضاي كسب و كار و رونق توليد اقتصادي، تسهيلات آني با نرخ تك‌رقمي پرداخت مي‌كند. به گزارش روابط عمومي بانك گردشگري، اين خدمات در قالب «طرح يكتا» به مشتريان حقيقي و حقوقي ارايه مي‌شود و متناسب با توان بازپرداخت مشتريان است. طرح جديد موسوم به يكتا كه در تمام شعب بانك گردشگري پرداخت مي‌شود، طرح تسهيلاتي است كه با نرخ تك‌رقمي و بدون ضامن به متقاضيان پرداخت مي‌شود. بر اين اساس، مشتريان حقيقي و حقوقي مي‌توانند علاوه بر درخواست تسهيلات براي خود در صورت بهره‌مندي از شرايط لازم اشخاص ديگر را نيز براي دريافت تسهيلات معرفي كنند و ضمانت بازپرداخت را با توثيق سپرده خود بر عهده بگيرند.

تامين مالي پروژه گلزار شهداي امامزاده محمد(ع)

شهردار كلانشهر كرج با بيان اينكه شهدا الگوهاي واقعي انسانيت و اخلاقمداري هستند، گفت: مديريت شهري كرج طي چهار سال گذشته براي ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ايثارگران و خانواده‌هاي اين عزيزان، اقدامات مطلوبي را اجرايي كرده است كه تامين مالي عمليات بازسازي و بهسازي گلزار شهداي امامزاده محمد(ع) از جمله آن است.مجموعه مديريت شهري اين كلانشهر آمادگي خود را جهت تامين اعتبار مالي عمليات بازسازي و بهسازي گلزار شهداي امامزاده محمد (ع) اعلام كرده و اعتباري 2 ميليارد توماني را به آن اختصاص داده كه اميد مي‌رود با همكاري ساير نهادهاي ذيربط اين مهم پيش از پايان سال جاري كلنگ‌زني شود.

مراسم پايان سال بانك گردشگري برگزار شد

مراسم پايان سال بانك گردشگري با حضور مهدي جهانگيري، رييس گروه مالي گردشگري، خسرو خواجه حسني، مديرعامل بانك گردشگري و معاونين و مديران ارشد بانك برگزار شد. در اين مراسم اقدامات و فعاليت‌هاي سال 95 هر واحد ارايه و مورد بحث و بررسي قرار گرفت و پس از آن رئوس اقدامات سال 96 تبيين و برنامه‌ريزي شد. بر اساس اين گزارش مديرعامل بانك گردشگري نظرات خود را در مورد برنامه‌هاي پيش‌ روي هر واحد ارايه كرده و عنوان كرد: طراحي خدمات و محصولات جديد، مشتري مداري، مسووليت‌هاي اجتماعي فعاليت‌هايي بود كه در سال 95 در اولويت قرار گرفته و بايد در سال آينده نيز در كنار ساير برنامه‌ها با قوت بيشتري به آن پرداخته شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون