• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3775 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ فروردين

عكس نوشت

لحظات به يادماندني كارتون فوتباليست‌ها در واقعيت نيز به تصوير كشيده شده است.

دوئل سوباسا و كاكرو در ليگ برزيل
ديگو سوزا بازيكن تيم اسپورت رسيف پس از پشت‌سر گذاشتن بازيكن سائوپائولو، گل زيبايي را به ثمر رساند. ضربه قيچي او در كارتون فوتباليست‌ها اتفاق افتاده بود.


تنها حركت تكرار نشده در واقعيت
دوقولوهاي تاچي‌بانا در تيم هاوانا بازي مي‌كردند و به خاطر نحوه گلزني‌شان مشهور بودند. تاكنون هيچ بازيكني در واقعيت نتوانسته است مانند آنها گلزني كند.


پويول در نقش ايشي‌زاكي
در ديدار بارسلونا و لوكوموتيو مسكو در سال ۲۰۰۲، هنگامي كه بازيكن تيم مهمان به سمت دروازه بارسا شوت زد، كاپيتان آبي اناري‌ها خود را در مسير توپ قرار داد و مانع از باز شدن دروازه تيمش شد. پس از برخورد توپ به صورت پويول، مدافع اسپانيايي بر زمين افتاد. تماشاگران نوكمپ تحت تاثير اين حركت قرار گرفتند.

تاكتيك ميزوگي روي اينيستا
آندرس اينيستا در يورو ۲۰۱۲ برابر تيم‌هاي ايتاليا و كرواسي همچون سوباسا در محاصره بازيكنان حريف قرار گرفت. اين تاكتيك را ميزوگي براي كنترل سوباسا به كار گرفت. اينيستا نيز اين شرايط را چند بار تجربه كرد.


پرش سه متري رونالدو
مهاجم رئال‌مادريد قدرت جسماني‌اش را با پرشي بلند براي ضربه سر برابر منچستريونايتد نشان داد. او با پرشي به اندازه ۲ متر و ۹۳ سانتي‌متر، پاتريس اورا را پشت‌سر گذاشت و صحنه‌اي به ياد ماندني را بر جاي گذاشت. اين حركت پيش از اين در كارتون فوتباليست‌ها ديده شده بود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون