• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3775 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ فروردين

خبر كوتاه

آخرين مهلت ثبت‌نام دوي پارس
دوي بين‌المللي پارس جمعه ۱۸ فروردين در تهران برگزار مي‌شود. تاكنون ۲۵۶ شركت‌كننده خارجي اعلام آمادگي كردند و اين آمار در حال‌ افزايش است. در ۱۰ كيلومتر بانوان نيز ۱۰۶ ايراني و ۵۵ خارجي اعلام آمادگي كردند. اين رقابت‌ها در ماده‌هاي ۱۰ كيلومتر، ۲۱ كيلومتر و ۴۲ كيلومتر برگزار مي‌شود. مهلت ثبت‌نام اين دوي بين‌المللي پارس چهارشنبه ۱۶ فروردين‌ماه به پايان مي‌رسد.

اردوي تفتيان در ورزشگاه امام رضا (ع)
حسن تفتيان كه بيش از يك ماه در اردوي پاريس فرانسه به سر مي‌برد و با «اونتانن گاي» تمرين مي‌كرد براي برگزاري ادامه اردوهاي خود به ايران مي‌آيد. دونده سرعتي ايران براي رقابت‌هاي قهرماني آسيا و رسيدن به ركورد زير ۱۰ ثانيه تلاش مي‌كند از ۲۰ فروردين تمريناتش را در مشهد پيگيري ‌كند. اين اردو به احتمال فراوان تا ۱۵ ارديبهشت‌ماه در ورزشگاه تازه‌تاسيس امام رضا (ع) برگزار مي‌شود. تفتيان ركورددار دوي ۱۰۰ متر ايران تلاش مي‌كند با كسب عنوان مناسب در رقابت‌هاي قهرماني آسيا سهميه رقابت‌هاي جهاني لندن را هم كسب كند.

لغو مسابقات كبدي قهرماني آسيا در مشهد
محمدرضا سعيدي در خصوص لغو اين رقابت‌ها به ميزباني مشهد در تاريخ اعلام شده، اظهار كرد: به استناد نامه فدراسيون كبدي مبني بر تغيير تاريخ مسابقات قهرماني آسيا به ميزباني مشهد، اين رقابت‌ها در تاريخ 29 و 30 فروردين برگزار نمي‌شود و برگزاري آن به زمان جديد كه از سوي فدراسيون كبدي اعلام خواهد شد، موكول گرديد. اين مسابقات قرار بود در دو بخش آقايان و بانوان و با حضور20 تيم آسيايي در مجموعه شهيد بهشتي مشهد برگزار شود. پس از اعلام فدراسيون تاريخ جديد اعلام خواهد شد.

مرگ دونده زن در دوي نيمه ماراتن پنسيلوانيا
لينسي دوهرتي ۳۶ ساله و دونده زن امريكايي در دوي نيمه ماراتن پنسيلوانيا در نزديك خط پايان به زمين خورد و به دليل خونريزي داخلي درگذشت. اين زن سه بچه دارد. پزشكان اورژانس تلاش كردند تا او را احيا كنند اما اين تلاش فايده‌اي نداشته است. دوي نيمه ماراتن پنسيلوانيا ۲۱ كيلومتر بوده است كه دوهرتي بعد از طي كردن اين مسير دچار سانحه شده است. او سال گذشته نيز در دوي نيمه ماراتن شركت كرده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون