• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3784 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۸ فروردين

احمد مازني، نماينده اصلاح‌طلب تهران:

22 نفر را براي عضويت در كميته گفت‌وگوي ملي معرفي كرده‌ايم

از جزييات ديدار منتجب‌نيا و رهامي با رهبري اطلاعي داريد؟

من در جريان جزييات نيستم. اما با آقاي رهامي كه صحبت كردم ايشان به فضاي بسيار صميمي اين جلسه اشاره كرد. دكتر رهامي در ارتباط كاري كه در شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان براي او تعريف شده بود مسووليت كميته تعامل را بر عهده داشت. آقاي منتجب نيا هم از اين ديدار بسيار راضي بود و از نظر ايشان اين ديدار جزو ديدارهاي بسيار خوب اين چند وقت اخير توصيف شد. به هر حال اين نخستين ديدار افرادي از جناح اصلاح‌طلبان با رهبري بود كه رسانه‌اي شده است. ممكن است غير اين هم ديدارهايي وجود داشته اما به اين شكل رسانه‌اي نشدند.

در رابطه با تشكيل اين كميته گام جديدي برداشته‌ايد؟

آقاي دكتر عارف 22 نفر را به دكتر لاريجاني براي تشكيل كميته مشترك گفت‌وگوي ملي معرفي كرد. بنده را هم براي هماهنگي به ايشان معرفي كرد. اين 22 نفر از فراكسيون‌هاي مختلف مجلس و از اقليت‌هاي مذهبي و قومي و ديني به عنوان پيشنهاد به آقاي لاريجاني معرفي شدند. من اسامي را ديروز به ايشان تحويل دادم و قرار شد آقاي لاريجاني نظرش را درباره اين افراد بگويد تا جلسات بعدي تشكيل شود.

اين كميته قرار است چه كاري انجام بدهد؟

قرار است ابتدا از ميان اين افراد با مشورت و تصميم مشترك بين لاريجاني و عارف كميته اوليه شكل بگيرد تا چارچوب و مباني و موضوعاتي كه بايد در دستور كار گفت‌وگوي ملي دنبال شود، مشخص شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون