• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3784 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۸ فروردين

خبر كوتاه

معاون شهردار تهران:
شهردار تهران برابر روال عادي به فعاليت‌شان در شهر ادامه مي‌دهند
اعتماد|  ناصر اماني در خصوص شايبه‌هايي كه در مورد نحوه ادامه فعاليت شهردارتهران بعد از ثبت‌نام درانتخابات رياست‌جمهوري وجود دارد گفت: ثبت‌نام شهردار تهران جهت شركت در انتخابات رياست‌جمهوري مانعي جهت ادامه خدمت شبانه‌روزي ايشان به شهروندان تهران نخواهد بود و دكتر قاليباف مثل ساير مسوولان اجرايي كه در انتخابات ثبت‌نام كرده‌اند به كارشان در شهرداري مانند گذشته ادامه خواهند داد. معاون برنامه‌ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران گفت: بر مبناي قانون، شهردار تهران به واسطه ثبت نام در انتخابات رياست‌جمهوري ملزم به استعفا از مسووليت فعلي خود نيستند و به تبع آن هيچ منع قانوني نيز جهت حضور ايشان در برنامه‌هاي رسمي، افتتاحيه‌ها و جلسات وجود ندارد.
معاون شهردار تهران ادامه داد: البته پس از شروع فعاليت‌هاي رسمي تبليغات انتخابات رياست‌جمهوري رسانه ملي محدوديت‌هايي در انتشار تصاوير و صحبت‌هاي كانديداها دارد كه ارتباطي با ادامه كار و فعاليت مديران و مسوولان كه كانديدا شده‌اند ندارد و شهردار تهران نيز از اين موضوع مستثني نيست.

بخشنامه انتخاباتي به دانشگاه‌هاي كشور ابلاغ شد
مهر| وزير علوم، تحقيقات و فناوري بخشنامه‌اي درخصوص نحوه فعاليت‌هاي انتخاباتي به دانشگاه‌هاي سراسر كشور ابلاغ كرد كه بر اساس آن دانشگاه‌ها موظف شده‌اند از جانبداري سياسي اجتناب كنند. باتوجه به نزديك شدن به فضاي انتخابات در كشور وزير علوم با صدور و ابلاغ بخشنامه‌اي فعاليت‌هاي انتخاباتي دانشگاه‌هاي كشور را ابلاغ كرد. در اين بخشنامه به موضوع برگزاري تريبون‌هاي آزاد دانشجويي اشاره شده است و به مسوولان دانشگاه‌ها تاكيد شده تا در روند برگزاري تريبون‌هاي آزاد كه به رونق فضاي انتخابات كمك مي‌كند، مساعدت لازم را انجام دهند. همچنين در اين بخشنامه آمده است كه در دانشگاه‌ها از جانبداري‌هاي خاص اجتناب شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون