• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3784 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۸ فروردين

استقلال فصل آينده مدعي قهرماني است

بهتاش فريبا مديرفني تيم فوتبال استقلال


1- از قبل مي‌دانستيم بازي سختي مقابل صبا خواهيم داشت. صبا با تغييراتي كه نيم فصل دوم داشت، نتايج بهتري به نسبت نيم فصل اول كسب كرده بود. پيش از آغاز بازي، شرايط هر دو تيم مانند هم بود، چراكه ما دنبال حفظ جايگاه دومي بوديم و حريف هم دنبال نيفتادن بود. بنابراين پيش‌بيني بازي درگيرانه را كرده بوديم. بازيكنان ما در اين مدت به لحاظ بدني فشار زيادي را تحمل كرده بودند.
4 روز قبل از اين ديدار، با لوكوموتيو ازبكستان بازي داشتيم و ساعت 5 صبح به تهران رسيديم. به همين دليل، زمان مناسب براي ريكاوري نداشتيم. تغييراتي در تركيب انجام و به دو سه بازيكن استراحت داديم. با همه اين شرايط، مقابل صبا بازي خوبي انجام داديم و موقعيت‌هايي خلق كرديم. پس از گل اول، روي اشتباهات فردي گل تساوي را در دريافت كرديم، اما بازيكنان تعويضي عملكرد خوبي به جاي گذاشته و در نهايت بازي را برديم. مجتبي حقدوست در حفظ توپ خوب بود و علي قرباني هم در ارسال از جناحين عملكرد خوبي داشت. براي ارسال از كناره‌ها يعقوب كريمي را اضافه كرديم كه او هم خوب بود.
2-  رضا عنايتي يكي از سرمايه‌هاي استقلال است. او هميشه خودش را استقلالي مي‌داند و استقلالي هم خواهد بود. شب گذشته وظيفه داشتيم براي انجام مراسم خداحافظي به او كمك كنيم. عليرضا منصوريان پايان بازي دست او را گرفت و سمت هواداران برد.
نمي‌دانم عنايتي چند گل براي استقلال به ثمر رسانده و اگر اشتباه نكنم بالغ بر 146 گل در ليگ برتر زده است. او سال‌ها آقاي گل بوده و براي استقلال وزنه خاصي بود. براي عنايتي در دوران مربيگري آرزوي موفقيت مي‌كنم، چون مي‌دانم در حال طي كردن مدارج مربيگري است. اميدوارم در مربيگري مانند دوران بازيگري خود موفق باشد. زمان ما خداحافظي آنچناني برقرار نبود. يك روز اعلام كردم ديگر بازي نمي‌كنم و فرداي آن روز دنبال كارم رفتم. زمان ما مي‌گفتند بعد از فوتبال برو دنبال دو قِران پول. امروزه فوتباليست‌ها پس از خداحافظي از فوتبال مي‌توانند در زمينه اقتصادي هم فعاليت كنند. خداحافظي من عين آب خوردن اتفاق افتاد.
3-  ما ترسي از حريفان آينده‌مان نداريم، اما هميشه اعتقاد داريم در ورزش بايد حرمت‌ آدم‌ها نگه داشته شود. روز بازي با گسترش فولاد شرايط طور ديگري بود و اميدوارم در ديدار با تراكتورسازي تكرار نشود. ما به اين مسائل اعتراض كرده بوديم، اما عكس‌العملي نشان داده نشد. صد در صد به سال آينده اميدواريم. استقلال نيم‌فصل دوم دگرگون شد و اگر كمي زودتر اين اتفاق مي‌افتاد، مي‌توانستيم به قهرماني نگاه داشته باشيم. بازيكنان جوان استقلال آمدند و دست استقلال را گرفتند. آنها فصل آينده به نوعي بازيكنان باتجربه محسوب خواهند شد و مطمئن باشيد فصل آينده مدعي اصلي قهرماني و بهتر از فصل جاري خواهيم بود. از هواداراني كه در اين مدت هواي تيم را داشتند، تشكر مي‌كنم. اميدوارم در بازي با الاهلي امارات ورزشگاه پر شود. ديدمان به آسياست و دنبال ستاره سوم قهرماني استقلال هستيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون