• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3786 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۰ فروردين

ويژه

با تسهيلات بانك صنعت و معدن شركت كاشي پرديس آباده افتتاح مي‌شود
 در مراسمي با حضور رييس‌جمهوري كشورمان طرح كاشي آباده با تسهيلات بانك صنعت و معدن افتتاح مي‌شود و با عرضه محصولات خود، به ظرفيت توليد اين كالا در كشورمان مي‌افزايد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، شركت كاشي آباده با دريافت ٩ ميليون و ٣٠٠ هزار يورو تسهيلات ارزي، معادل ٣٢٥ ميليارد ريال، به عنوان سرمايه ثابت و ٤٠ ميليارد ريال سرمايه در گردش به بهره‌برداري مي‌رسد و براي ١٥٠ نفر شغل ايجاد مي‌كند.

برگزاري مجمع عمومي سالانه انجمن مديريت ايران
 مجمع عمومي سالانه انجمن مديريت ايران و همچنين مراسم تقدير از نقش‌آفرينان مديريت در تاريخ
28 فروردين 1396 در محل دانشگاه خاتم و با حضور نماينده وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، جمعي از استادان و مديران عضو انجمن مديريت ايران برگزار شد. در اين جلسه مهندس پرويز بيات، دبيركل انجمن مديريت ايران ضمن خوشامدگويي، به ارايه گزارشي از عملكرد انجمن مديريت ايران در سال 1395 و همچنين 60 سال فعاليت اين انجمن پرداخت.

بازديد مديرعامل بانك ملت از نمايشگاه بورس، بانك و بيمه
 مديرعامل بانك ملت با حضور در محل برگزاري نمايشگاه بورس، بانك و بيمه، از غرفه گروه مالي ملت و چند غرفه ديگر در اين نمايشگاه بازديد كرد.
 به گزارش روابط عمومي بانك ملت، دكتر هادي اخلاقي فيض آثار در اين بازديد كه حسن روستا، عضو هيات‌مديره و چند تن از مديران ارشد بانك نيز وي را همراهي مي‌كردند، از بخش‌هاي مختلف غرفه گروه مالي ملت ديدن و با كارشناسان شركت‌هاي مختلف اين گروه، گفت‌وگو كرد. وي با تاكيد بر لزوم استفاده از ظرفيت‌هاي نمايشگاه براي بازاريابي محصولات تصريح كرد: نمايشگاه بورس، بانك و بيمه فرصت خوبي براي بانك و شركت‌هاي وابسته به آن است تا نسبت به جذب مشتريان جديد و داراي ظرفيت، اقدام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون