• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3800 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت

ويژه

سينا، سوم تراكنش‌هاي موفق شتابي شد
بانك سينا رتبه سوم تراكنش‌هاي موفق شتابي در سال 95 را كسب كرد. به گزارش روابط عمومي بانك سينا، در گزارشي كه از سوي بانك مركزي مبني بر عملكرد سوييچ بانك‌ها در سال 95 منتشر شد، بانك سينا در بين 35 بانك مورد بررسي، رتبه سوم از لحاظ درصد تراكنش‌هاي موفق شتابي را كسب كرده است.  بر اساس اين گزارش عملكرد بانك سينا در حوزه تراكنش‌هاي موفق، نسبت به سال گذشته 12/0 درصد بهبود يافته است كه حاكي از بازنگري در روال‌ها و پايش مستمر وضعيت سيستم‌هاي بانكداري الكترونيك در اين بانك است.

جذب سرمايه‌هاي خارجي يكي از اولويت‌هاي كرج است
شهردار كرج با بيان اينكه مديريت شهري ايران كوچك طي چهار سال گذشته بر اين مهم تاكيد داشته كه بر اساس عدالت‌محوري و عمل به اقتصاد مقاومتي خدمات‌رساني به شهر و شهروندان را در اولويت كاري خود قرار دهد گفت: خصوصي‌سازي و جلب مشاركت بخش خصوصي جهت تامين منابع پايدار درآمدي و همچنين تسريع در روند پروژه‌هاي عمراني، خدماتي، فرهنگي و... با حفظ كيفيت طرح‌ها از ديگر اصول مديريتي اين مجموعه بوده است.

بايد براي تامين مالي طرح‌هاي صنعتي بكوشيم
علي اشرف‌افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: شعب بانك صنعت ومعدن بايد در مسير تامين مالي طرح‌هاي صنعتي نظير فولاد، پتروشيمي و نيروگاه‌ها و افزايش توان توليد و اشتغال در كشور بيش از پيش بكوشند و باجديت در به‌كارگيري سيستم core banking، رفع چالش‌ها و مغايرت‌هاي سيستم در كوتاه‌ترين زمان، فاينانس پروژه‌هاي بزرگ، افزايش اعتماد به نفس و كار حرفه‌اي و گروهي را سرلوحه فعاليت‌هاي خود سازند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، افخمي در سفر به شهر مشهد و طي ديداري با همكاران سرپرستي و شعبه بانك در اين شهر ضمن تاكيد بر لزوم آموزش و افزايش سطح دانش نيروها خواستار تقويت بخش ارزي شعبه شده و آن را حايز اهميت توصيف كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون