• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3800 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت

ليگ شانزدهم و در خروج براي مربيان

شوك روي نيمكت

مربيگري در فوتبال ايران يكي از سخت‌ترين مشاغل است. عدم ثبات مديريتي معمولا به نيمكت هم مي‌رسد. ليگ شانزدهم با قهرماني پرسپوليس و سقوط ماشين‌سازي و صبا به ليگ يك به پايان رسيد. فعلا براي حدس زدن نام مربياني كه در ليگ هفدهم عهده‎دار هدايت تيم‌ها خواهند بود زود است اما حدس زدن نام مربياني كه به زودي از تيم‎هاي‌شان جدا خواهند شد زياد سخت نيست.
امير قلعه‌نويي
اوضاع تراكتورسازي براي شروع ليگ هفدهم، حتي از نيم‌فصل دوم ليگ شانزدهم هم بحراني‌تر خواهد بود. بازيكناني كه در نيم‌فصل به اين تيم پيوستند و نتوانستند بازي كنند، به زودي بايد به تيم‌هاي ديگري بروند، قرارداد چند بازيكن اصلي اين تيم هم به پايان رسيده و شايعاتي درباره پيوستن آنها به تيم‌هاي ديگر مطرح شده است. ادينيو در بازي با نفت از هواداران تراكتورسازي خداحافظي كرد و گفته مي‌شود كرار جاسم را هم ديگر در اين تيم نخواهيم ديد. با توجه به محروميت تراكتورسازي از جذب بازيكن تا نقل و انتقالات نيم‌فصل، هنوز مشخص نيست مسوولان اين تيم براي پر كردن ليست خود چه برنامه و چه راهكاري دارند. اين وضعيت بحراني باعث شده تا امير قلعه‌نويي هم تمايل چنداني به ماندن در تبريز نداشته باشد و به نظر مي‌رسد تراكتورسازي براي ليگ هفدهم بايد به دنبال مربي ديگري باشد.
فراز كمالوند
شايعات مبني بر بازگشت فراز كمالوند به تراكتورسازي از هفته‌هاي قبل در رسانه‌ها منتشر شده است. هر چند كمالوند اين شايعات را تكذيب كرده اما معمولا اين‌گونه تكذيب‌ها را نبايد زيادي جدي گرفت! با توجه به جدايي احتمالي قلعه‌نويي از تراكتور، اين باشگاه نياز به يك مربي محبوب براي فصل بعد خود دارد و چه كسي بهتر از كمالوند؟
علي دايي
وضعيت مبهم باشگاه نفت آنقدر بحراني است كه بايد مطمئن بود علي دايي پس از فينال جام حذفي از اين تيم جدا خواهد شد. حتي شايد قهرماني در جام حذفي و گرفتن سهميه مستقيم آسيا هم نتواند دايي را براي ماندن در اين تيم وسوسه كند. او همين حالا و البته مثل هميشه پيشنهاداتي از يكي دو تيم ليگ برتري دارد كه قطعا شرايطي بهتر از نفت دارند.
نعيم سعداوي
سرمربي جوان فولاد بعد از شروعي خوب، يك نيم‌فصل فاجعه بار را تجربه كرد و صداي مديران باشگاه فولاد را درآورد. با بازگشت بازيكني مثل بختيار رحماني، اوضاع نه تنها بهتر نشد كه نتايجي ضعيف‌تر هم به دست آمد. چند مصاحبه سعداوي و اژدري‌زاده عليه يكديگر نشان داد كه احتمالا در روزهاي آينده بايد منتظر خداحافظي سعداوي و حضور يك مربي ديگر در فولاد باشيم.
حسين فركي
سايپا بازيكنان نسبتا خوبي در اختيار داشت اما نتايج اين تيم با بضاعتش متناسب نبود و ماندنش در ليگ برتر دقيقا در پايان هفته آخر قطعي شد. به همين دليل به نظر مي‌رسد حسين فركي فصل بعد روي نيمكت اين تيم نخواهد نشست. در همين يكي، دو روز مصاحبه‌هايي از مديران اين باشگاه منتشر شده كه نشان مي‌دهد از عملكرد فركي راضي نيستند و احتمالا مذاكره‌هايي هم با ديگر مربيان انجام شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون