• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3802 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ ارديبهشت

تا انتخابات

حمله به پوسترهاي تبليغاتي روحاني در قم
روزنامه جمهوري اسلامي: از قم خبر مي‌رسد، عناصر خودسر باز هم ميدان‌دار اوضاع سياسي شده و پوسترها و ساير اقلام تبليغاتي رييس‌جمهور روحاني كه براي تبليغات انتخاباتي دوره دوازدهم در مكان‌هاي مختلف شهر نصب شده است را پاره مي‌كنند. اين اقدام خلاف قانون، تاكنون با واكنشي از ناحيه مسوولان و ناظران انتخابات مواجه نشده است.

تكذيب حمايت آيت‌الله اميني از نامزد مورد تاييد جامعه مدرسين
 ايرنا| فرزند آيت‌الله ابراهيم اميني عضو مجلس خبرگان رهبري و مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: آيت‌الله اميني در مورد حمايت از نامزد خاصي در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم هنوز اعلام موضع نكرده است. سعيد اميني خاطرنشان كرد: به تازگي ليستي تحت عنوان حمايت اعضاي جامعه مدرسين از يك نامزد در انتخابات پيش‌رو در فضاي مجازي ارايه شده كه نام آيت‌الله اميني در آن بود كه مورد تاييد نيست. وي تصريح كرد: آيت‌الله اميني خود از بنيانگذاران جامعه مدرسين بوده ولي هم‌اكنون عضو اين جامعه نيستند و در جلسات آن شركت نمي‌كنند. وي يادآورشد: رسانه و فعالان فضاي مجازي اخبار مربوط به آيت‌الله اميني را از دفتر وي پيگيري كنند.

حمايت 2 هزار نفر از اهل قلم هنر و فرهنگ از روحاني
انتخاب| 2 هزار نفر از اهل قلم، هنر و فرهنگ ضمن تشويق مردم به شركت در انتخابات رياست‌جمهوري، از كانديداتوري حسن روحاني حمايت كردند. در متن ارسالي در اين باره آمده است: همنوايي بيش از 2 هزار تن از روشنفكران، اصحاب قلم، فعالان فرهنگي و هنرمندان در پشتيباني از روحاني و دعوت آنها از مردم براي حمايت از اين نامزد رياست‌جمهوري پيام روشن اهالي هنر و فرهنگ اين روزهاي سرزمين ايران است. در اين بيانيه آمده است: «ما با تكيه به تمامي اين باورها، در انتخابات رياست‌جمهوري به دكتر حسن روحاني راي مي‌دهيم كه با تمام محدوديت‌ها، فشارهاو موانعي كه وجود دارد، براي تحقق اين باورها، گام‌ برداشته‌اند. »

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون