• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3803 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

ذوب آهن خسته و فرسوده بود

منصور ابراهيم‌زاده ‌ مربي اسبق تيم ملي فوتبال

 1-‌ آن‌طور كه من در بازي پرسپوليس و الوحده ديدم به نظرم رسيد كه در نيمه اول بازيكنان پرسپوليس حواس‌شان به واكنش هواداران بود، چون وقتي در بازي همزمان، الهلال گل مي‌زد آنها خوشحالي مي‌كردند و اين باعث شده بود كه پرسپوليسي‌ها در نيمه نخست با استرس بازي كنند. استرس بازيكنان باعث شد كه وقتي دو بر صفر جلو بودند بازي به تساوي كشيده شود اما در نيمه دوم و با توجه به اينكه الهلال از حريف خود پيش بود، پرسپوليس هم بهتر بازي كرد و حقش بود كه برنده شود. بازيكنان انگيزه زيادي براي پيروزي داشتند.
2-‌ من در بازيكنان ذوب آهن احساس خستگي را ديدم. كمتر پيش آمده كه ذوب آهن در زمين خودش نتواند خوب دفاع كند. به نظر مي‌رسيد كه بازيكنان در بازي كمتر به دفاع كردن پرداختند. آنها خسته و فرسوده شده بودند به ويژه‌ اينكه بازي آخرشان در ليگ برتر بسيار مهم بود، چون بايد چهارم مي‌شدند تا بتوانند شانس صعود دوباره به آسيا را داشته باشند. آنچه در بازي ذوب‌آهن محسوس بود، احساس خستگي بود وگرنه ذوب آهن هميشه خوب بازي كرده است. حالا اين تيم بايد فينال جام حذفي را نگاه كند و اميدوار باشد كه تراكتورسازي پيروز شود. با توجه به مسيري كه ذوب آهن از دو سال پيش آغاز كرد انتظار مي‌رفت اكنون شرايط خيلي بهتري داشته باشد. اين آرزو و اميد اكثر مردم اصفهان بود. اتفاقاتي در درون تيم رخ داد و تغييراتي در كادر فني ايجاد شد كه اينها در كنار آسيب‌ديدگي‌ چند بازيكن باعث شد ذوب آهن آن طور كه مي‌خواست به نتيجه‌ نرسد اما هميشه ذوب آهن خوب بازي مي‌كند.
3-‌ بازي در ليگ دسته يك تفاوت زيادي با ليگ برتر دارد. در اين ليگ علاوه بر مسائل فني، بايد انگيزه‌هاي خاصي داشته باشيم. در نهايت با توجه به اينكه بازي‌ها پوشش تلويزيوني زيادي ندارد اگر يك تيم شانس صعود نداشته باشد و در خطر سقوط هم نباشد انگيزه زيادي براي ادامه‌ كار نخواهد داشت. تيم ما هم همين وضعيت را داشت. در نيم فصل اول مساوي‌هاي زيادي داشتيم و كار براي‌مان سخت پيش رفت. در نيم‌فصل دوم امتيازات خوبي را جمع كرديم اما اواخر فصل از كورس صعود جا مانديم و انگيزه تيم ما كم شد. ما امسال از جوانان زيادي استفاده كرديم، چون استراتژي باشگاه اين بود كه بيشتر از بازيكنان جوان و بومي استفاده كنيم تا هزينه‌ها هم كمتر شود. البته در كنار آن براي صعود به ليگ برتر تلاش كرديم اما به جز اين مورد در ساير برنامه‌هاي‌مان خوب عمل كرديم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون