• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3806 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ ارديبهشت

جهانگيري: با رهبر انقلاب صحبت كرده‌ام تا اصلاحات با سيد محمد خاتمي در صحنه باشد

در مناظره اول گفت به عنوان نماينده اصلاحات به ميدان آمده تا نماينده به حقي براي اين جريان باشد. اين را از تشويق‌هاي بي‌امان جمعيت يكپارچه استاديوم آزادي مي‌شد فهميد وقتي يك صدا نام جهانگيري را صدا مي‌كردند. اسحاق جهانگيري ديروز دقايقي سخنراني كرد و گفت: ما براي ايران برنامه داريم با كمك جوانان كشوري مي‌سازيم كه همه راضي باشند.
 اسحاق جهانگيري گفت: بزرگ‌ترين سرمايه اين كشور شما جوانان هستيد. جوان تهديد نيست، جواني بهترين فرصت اين كشور است. اگر دنبال آرمان‌ها هستيم بايد به جوانان اين كشور اعتماد كنيم. كشور نيازمند تحول و استمرار است. جوانان نماينده تحول در اين كشور هستند.
وي افزود: فرزندان عزيزم ما در اين چهارسال تلاش زيادي كرديم تا بخشي از ويراني‌هاي اين مملكت را برطرف كنيم. به فضل الهي مسير اصلي كشور در حوزه‌هاي سياسي اقتصادي و اجتماعي هموار شده است. جهانگيري تصريح كرد: ما براي ايران برنامه داريم با كمك جوانان كشوري مي‌سازيم كه همه راضي باشند. او اظهار كرد: ما به جمع شما جوانان آمده‌ايم تا انرژي بگيريم و تجديد حيات كنيم. آينده كشور متعلق به شماست، شما سرمايه‌هاي اصلي كشور هستيد.
 او ادامه داد: جواني نه تنها تهديد نيست، بلكه بهترين فرصت پيشرفت ايران است. اگر دنبال آرمان‌هاي‌مان هستيم بايد به جوان اعتماد كنيم و اعتقاد داشته باشيم كشور نياز به تحول و استمرار دارد كه درسايه وجود جوان به وجود مي‌آيد. جهانگيري خاطرنشان كرد: عزيزان من، دختران، پسران، خانم‌ها، آقايان! ما در اين چهار سال تلاش كرديم كه بخشي از ويراني‌ها را برطرف كنيم. او سپس افزود: به فضل الهي در بعد خارجي، داخلي و هم اقتصاد و سياست مسير كشور هموار شده و ماشين اقتصاد در مسير توسعه قرار گرفته است.
 برنامه ما پيشرفت كشور است. وعده نمي‌دهيم؛ ايراني درست مي‌كنيم كه همه به زندگي در آن افتخار كنند. جهانگيري با اشاره به وعده‌هاي مناظراتي گفت: در مناظره همه از آزادي، حرمت انسان و كرامت مي‌گفتيد. انگار نه انگار اينها بودند كه مطبوعات را فله‌اي بستند و موضوع تفكيك جنسيتي را دنبال مي‌كردند. پيام مناظره اين بود كه پيام اصلاحات پيروز شده است.
 وي افزود: اصلاحات مي‌خواست در كشور يكپارچگي و وحدت پابرجا باشد. با شرايطي كه فراهم شده و با استمرار دولت تدبير و اميد از اين موانعي كه مورد نظر شماست عبور خواهيم كرد. جمعيت حاضر در مراسم در واكنش به اين سخن جهانگيري شعار «پيام روشنه، حصر بايد بشكنه» سر دادند. جهانگيري سپس گفت: مشكلات دشوار ايران در چهار سال آينده با گفتمان و تفاهم و انسجام ملي برطرف خواهد شد. بدون ترديد با كمك شما در اين راه قدم بر مي‌داريم.
 مطمئن باشيد در اين راه قدم بر مي‌داريم. وي در پايان گفت: با رهبر انقلاب درباره اصلاحات صحبت كرده‌ام تا اصلاحات با سيدمحمد خاتمي در صحنه باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون