روابط عمومي؛ جايگاهي براي حفظ و حيات هر سازمان
در سالهاي اخير ديدگاه و انتظار مخاطب، مشتري و ذينفع براي سازمانها اهميت و نقش بسزايي يافته است و مردم رويكرد اخلاقي را در عرصه رقابت به عنوان اولويت اول هر سازمان تلقي كرده و سازماني كه اصول اخلاقي ارزشها را بهتر رعايت كند براي همكاري و تعامل انتخاب ميكنند و روابط عمومي به عنوان يك جايگاه تخصصي و حرفهاي نقش غيرقابل انكاري در هر سازمان دارد. زماني كه طرح اجراي آبرساني را تصويب كردند و لولهگذاري در تهران آغاز شد، همان زمان متخصصين و افراد صاحبنظر عنوان و درخواست كردند كه شبكه فاضلاب در كنار شبكه آب ضرورتي اجتناب ناپذير است.