• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3811 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ ارديبهشت

خبر

فعاليت ۴۶ ميليون ايراني در فضاي سايبري
مهر | سرهنگ حسين رمضاني، معاون امور بين‌الملل و حقوقي پليس فتا اعلام كرد: بيش از ۴۶ ميليون كاربر ايراني در فضاي مجازي سايبري فعاليت مي‌كنند. با وجود اينكه بسياري از مخاطبان به نحو مطلوب و قانونمند از شبكه‌هاي اينترنتي و فضاي مجازي استفاده مي‌كنند، عده‌اي با سوءاستفاده از فرصت‌هاي فضاي سايبري، در پي دستيابي به اهداف مجرمانه خود هستند.  معاون امور بين‌الملل و حقوقي پليس فتا گفت: در حال حاضر پليس فتا همكاري و تعامل مطلوبي با ساير مجموعه‌هاي پليسي ناجا دارد و در صورت لزوم در ماموريت‌هاي محوله، از آنها پشتيباني فني و تخصصي مي‌كند. پليس فتا در رصد فعاليت‌هاي فضاي مجازي، در مواجهه با هر عمل مجرمانه يا دريافت گزارش و شكايت در اين حوزه، بلافاصله واكنش نشان مي‌دهد؛ در صورت اينكه اعمال مجرمانه سايبري محض باشد، پليس فتا مستقيما وارد عمل مي‌شود.  وي با تاكيد بر ناامن‌سازي فضاي سايبر براي مجرمان افزود: همزمان با ايجاد ناامني براي مجرمان جرايم فضاي مجازي، ارتقاي امنيت فضاي سايبر براي كاربران قانونمدار جزو اهداف اصلي پليس فتا است. اگر تخلف كاربران فضاي مجازي، جزو جرايم تكامل يافته باشد، گزارش مستندات به پليس‌هاي تخصصي مربوطه ارسال مي‌شود.


نتيجه انتخابات شوراي شهر يكجا اعلام مي‌شود

ايلنا| عليرضا رحيمي، رييس هيات نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: مشاركت مردم تا حدي غيرقابل پيش‌بيني بود از اين رو ۲۰ صندوق سيار براي شهر تهران پيش‌بيني شده. به ازاي هر صندوق راي به صورت ميانگين يك و نيم نفر پيش‌بيني شده كه در شعب حضور يابند. با توجه به همزماني رياست‌جمهوري و شورا، نظارت بر انتخابات رياست‌جمهوري بر عهده شوراي نگهبان و نظارت بر انتخابات شوراي شهر برعهده مجلس است كه در سطح استان تهران با توجه به جمعيت شمارش آراي شوراها در تهران طولاني‌تر خواهد بود.
در حوزه‌هايي كه انتخابات الكترونيكي بوده مشكلات جزيي گزارش شده است. او درباره زمان آغاز شمارش آرا گفت: به محض اينكه امر راي‌گيري به صورت كامل به پايان برسد و تا آخرين نفري كه در شعبات حضور داشته باشند، راي آن فرد گرفته مي‌شود و پس از آن شمارش آغاز مي‌شود. اعلام نتايج رياست‌جمهوري تدريجي و انتخابات شورا يكجا اعلام مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون