• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3172 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۴ بهمن

واكنش شبكه‌هاي اجتماعي به رونمايي سايت احمدي‌نژاد

اميدواريم هيچ خبري در راه نباشد

  سهيل سراييان/ از زماني كه سايت محمود احمدي‌نژاد به صورت رسمي آغاز به كار كرد، كاربران شبكه‌هاي اجتماعي نسبت به بازگشت مجدد او و درباره محتواي سايت احمدي‌نژاد در شبكه‌هاي مختلف اجتماعي مطالبي را نوشتند. بيشتر كاربران با انتشار عكس‌هاي صفحه نخست سايت احمدي‌نژاد اين خبر را به ساير كاربران دادند كه قرار است احمدي‌نژاد دوباره برگردد. هشتگ احمدي‌نژاد در فاصله چند ساعت بعد از اين خبر به سرعت شروع به ترند خوردن كرد. اما اين همه خبر نبود بلكه او حساب كاربري خود را در تمام شبكه‌هاي اجتماعي به راه انداخت و اين نكته براي كاربران شبكه‌هاي اجتماعي بسيار غير منتظره بود. اين در حالي است كه برخي از شبكه‌هاي اجتماعي منتسب به احمدي‌نژاد تا قبل از اعلام اين خبر هم كار مي‌كردند. اين مجموعه با مديريت عبدالرضا داوري از حاميان احمدي‌نژاد، فعاليت خود را از چند ماه پيش آغاز كرد. هر چند داوري در خصوص عملكرد هما هرگونه فعاليت سياسي براي بازگشت احمدي‌نژاد به قدرت را تكذيب كرد اما حالا كاربران متوجه شده‌اند كه قرار است احمدي‌نژاد برگردد. در اين ميان اواخر شهريورماه، تشكل «هما» از راه‌اندازي راديو نيز خبر داده بود كه البته هنوز رونمايي نشده است. روزنامه مهر عدالت هم نام روزنامه‌اي است كه اعلام شده هواداران محمود احمدي‌نژاد به زودي منتشر خواهند كرد. برخي كاربران در شبكه‌هاي اجتماعي معتقدند كه احمدي‌نژاد هميشه سعي كرده تا با به وجود آوردن موج رسانه‌اي بيشتر اين فضا را از آن خود كند و در اصل خبري در راه نخواهد بود. گروه ديگري از كاربران شبكه‌هاي اجتماعي نوشته‌اند كه احمدي‌نژاد هر چقدر هم كه از اين كارها بكند و در شبكه‌هاي مختلف اجتماعي حضور پيدا كند نمي‌تواند بار ديگر به صحنه رقابت سياسي در كشور وارد شود و مردم او را يا نامزدهاي مورد تاييد او را نمي‌خواهند.
از سويي ديگر كاربران شبكه‌هاي اجتماعي نوشته‌اند زماني كه چهره‌هاي سياسي مي‌خواهند وارد ماجرايي شوند به روش‌هاي مختلف از مردم نظرسنجي مي‌كنند تا ببينند از نظر پايگاه اجتماعي در چه شرايطي هستند اما به نظر مي‌رسد كه احمدي‌نژاد اين كارها را قبول ندارد و متوجه انتخابات 92 نشده است. اين يكي از برجسته‌ترين اظهارنظرهاي مردم درباره بازگشت دوباره احمدي‌نژاد بود. گروه ديگري از مردم با اشاره به يكي از بخش‌هاي سايت احمدي‌نژاد كه مربوط به دستاوردهاي دولت او مي‌شود نوشته‌اند كه احمدي‌نژاد بايد درباره همه مسائلي كه در طول مدت دولت نهم و دهم اتفاق افتاد حرف بزند و درباره اين فسادها اظهارنظر كند. پس از هشتگ احمدي‌نژاد كه در توييتر و ساير شبكه‌هاي اجتماعي به‌شدت از سمت كاربران در آنها مطالب نوشته شد، كمپين‌هاي مختلفي در فيسبوك و توييتر براي احمدي‌نژاد درست كردند كه او بايد درباره اتفاقاتي كه در زمان دولت خودش افتاده پاسخگو باشد.

كامنت‌هاي منتخب

 محمد | بگذاريم دولت روحاني كارش را انجام دهد و اين اندازه با كارهاي رسانه‌اي براي آنها مشكل ايجاد نكنيم. در طول زماني كه دولت احمدي‌نژاد كار مي‌كرد كسي اين اندازه نمي‌توانست موج رسانه‌اي به راه بيندازد. مملكت مشكلات بيشتري دارد كه بايد به آن رسيدگي شود.
 رضا| همه بايد در مقابل كارهاي خوب و بدشان پاسخگو باشند و درباره همه به خصوص رييس‌جمهور هم اينگونه است، او بايد درباره معاون اول خود و كارهاي او پاسخ دهد.
مريم| اينكه تمام گروه‌ها در عرصه سياسي حضور داشته باشند اتفاق خوبي است اما مردم به كارنامه و سوابق اين افراد نگاه مي‌كنند و سپس به آنها راي مي‌دهند به نظرم كارهاي احمدي‌نژاد براي بازگشت به قلب مردم بي‌فايده است.
 رامين| اگر احمدي‌نژاد در همين شبكه‌هاي اجتماعي نام خودش را سرچ كند و بخواند كه مردم درباره او و بازگشت به عرصه سياسي چه نوشته‌اند مي‌تواند ميزان محبوبيت خودش را به بهترين شكل متوجه شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون