• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3172 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۴ بهمن

مردي كه پولدار شد

يك مرد انگليسي به نام الن بارنز كه عقب ماندگي ذهني دارد و بسيار مريض است چندي پيش مورد حمله سارقان قرار مي‌گيرد و بخش زيادي از دارايي‌هاي خود را از دست مي‌دهد اما مدتي بعد يك كاربر شبكه‌هاي اجتماعي با ايجاد كمپين اينترنتي از مردم مي‌خواهد تا به او كمك كنند و مبلغ 200 پوند را براي او جمع‌آوري كنند. اين كمپين تنها بعد از دو روز به اندازه‌اي مورد حمايت كاربران قرار مي‌گيرد كه براي اين مرد انگليسي مبلغ 200 هزار پوند جمع‌آوري مي‌شود. قرار شده تا با اين پول براي او خانه بخرند. ويديوي مربوط به ديدار دختري كه اين كمپين را راه انداخت با آلن بيش از سه ميليون بازديد‌كننده در شبكه‌هاي مختلف اجتماعي داشته است و همچنان ميان كاربران نقاط مختلف دنيا در حال چرخيدن است. اين ويديو كاملا جهاني شده است.

چتري براي نجات هواپيما

 ويديوي مربوط به سقوط يك هواپيما در دريا اين روزها در تمام شبكه‌هاي اجتماعي ديده مي‌شود و كاربران درباره آن با همديگر بحث كرده‌اند. حادثه وقتي رخ داد كه موتور هواپيماي كوچك كه در حال پرواز بر فراز دريا بود، به علت نقص فني از كار افتاد اما اين پايان ماجرا نبود به جاي اينكه هواپيما، با سر به درون آب‌هاي دريا سقوط كند و حادثه‌اي تلخ رقم بخورد، چتر نجاتي كه براي هواپيما تعبيه شده بود، باز شد و هواپيما، آرام روي آب‌هاي دريا نشست. اين ويديو بيش از پنج ميليون بازديد‌كننده تا امروز داشته و بسيار مورد توجه كاربران ايراني هم قرار گرفته است.

ديزي روي زمين

‫مستر تيستر چهره اينترنتي است كه هر چند روز يك‌بار به يكي از رستوران‌هاي كشور مي‌رود و گزارشي از آن در شبكه اجتماعي فيس‌بوك منتشر مي‌كند، او به تازگي به ديزي فروشي در بازار رفته است كه بايد ديزي را روي زمين خورد و همچنان تمام طراحي مغازه مثل قديم است. اين ويديو در شبكه اجتماعي فيس‌بوك بيش از 100 هزار بار ديده شده است و كاربران زيادي آدرس دقيق اين ديزي فروشي را كه در بازار تهران است از او خواسته‌اند. همواره ويديوهايي كه او از رستوران‌هاي مختلف منتشر مي‌كند مورد استقبال كاربران مختلف شبكه‌هاي اجتماعي قرار مي‌گيرد. صفحه مستر تيستر بيش از 100 هزار لايك دريافت كرده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون