• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3826 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ خرداد

شروع خوب سامپائولي با آرژانتين؛برزيل مغلوب آلبي سلسته شد

آرژانتين و برزيل در ديداري دوستانه در ملبورن استراليا برابر هم قرار گرفتند كه اين بازي با پيروزي يك بر صفر آلبي سلسته به پايان رسيد. نخستين موقعيت خطرناك متعلق به آلبي سلسته بود. آنخل دي ماريا با همكاري پائولو ديبالا صاحب يك فرصت خوب شد اما ضربه‌اش به تيرك دروازه برخورد كرد. بازي در ادامه آرام پيش رفت تا اينكه يك موقعيت به آئوگوستو رسيد ولي بازيكن برزيلي ضربه‌اش با اختلاف نسبتا زيادي از بالاي دروازه به بيرون رفت. لحظاتي بعد دوباره سلسائو دروازه آرژانتين را تهديد كرد اما كوتينيو بهترين فرصت گلزني بازي را از دست داد. در ادامه آلبي سلسته حمله كرد اما بي‌نتيجه بود. شوت فيليپه لوييس در دقيقه ۳۲ بازي نيز با اختلاف زيادي از روي دروازه سرخيو رومرو به بيرون رفت.
دقايقي بعد يك ضربه آزاد به آلبي سلسته رسيد و ليونل مسي توپ را ارسال كرد كه ضربه سر گونسالو ايگواين توسط وورتون مهار شد. او در ادامه ضربه ديگر بازيكنان آرژانتين را مهار كرد. در اين لحظات آلبي سلسته بازي بهتري ارايه مي‌كرد. ديبالا در دقايق پاياني نيمه نخست مي‌توانست دروازه برزيل را باز كند اما شوت او به بيرون رفت. در نهايت شاگردان خورخه سامپائولي به گل رسيدند. سانتر دي ماريا با ضربه سر اوتامندي همراه شد و به تيرك دروازه برخورد كرد. توپ برگشتي را مركادو به راحتي تبديل به گل كرد تا آلبي سلسته نيمه نخست را با پيروزي يك بر صفر به پايان برساند. در شروع نيمه دوم ايگواين تعويض و خواكين كورئا جانشينش شد. آرژانتين دومين تعويض خود را در دقيقه ۵۱ انجام داد و نيكلاس تاگليافيكو وارد زمين شد. در ۴۵ دقيقه دوم برزيل به دنبال جبران نتيجه بود. در دقيقه ۶۱ يك فرصت خوب نصيب اين تيم شد اما ضربه گابريل ژسوس با اختلاف نزديكي از كنار دروازه به بيرون رفت.
لحظاتي بعد اين بازيكن با رومرو تك به تك شد و از دروازه بان آرژانتين عبور كرد اما ضربه‌اش به تيرك دروازه برخورد كرد ضربه برگشتي ويليان هم با تيرك دروازه روبه‌رو شد. در ادامه داگلاس كاستا به ميدان رفت. ضربه آزاد كوتينيو در دقيقه ۶۰ در چارچوب نبود. ديگر تعويض مهم اين نيمه خروج ديبالا بود. تلاش‌هاي سلسائو براي به تساوي رساندن بازي بي‌نتيجه بود و آرژانتين در نخستين بازي‌اش با هدايت سامپائولي توانست پيروز شد. آلبي سلسته تقريبا از همه ستارگانش در اين ديدار بهره برد اما برزيل در نبود نيمار و مارسلو مغلوب حريف قديمي‌اش شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون