• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3830 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

خبر

دستگيري عاملان شهادت ۸ مرزبان جنوب شرق كشور ‏

فرمانده مرزباني ناجا از دستگيري تعدادي از تروريست‌ها در مرزهاي جنوب شرق و شمال غرب كشور خبر داد كه ۲ ‏نفر از آنها، عاملان اصلي شهادت 8 مرزبان در سال ۹۴‏‎ ‎بودند. ‎سردار قاسم رضايي گفت: اين دو تروريست وابسته به گروه تروريستي جيش الظلم هستند كه ‏در جنوب شرق كشور در منطقه جنوب سيستان و بلوچستان دستگير شدند‎. وي افزود: اين دو تروريست در سال ۹۴ در به شهادت رساندن ۸ مرزبان كشور، گروگانگيري ۵ مرزبان و شهادت يكي ‏از آنان در پاكستان، نقش عمده داشتند‎. سردار رضايي خاطرنشان كرد: در شمال غرب كشور هم به سرنخ‌هاي جديدي رسيديم كه دنبال مي‌كنيم‎.
سردار رضايي افزود: دست دادن دو نيروي دفاعي و پاك‌كننده تروريست عراق و سوريه در مرزهاي‌شان به اين معناست ‏كه ديگر جايي براي تروريست در منطقه وجود ندارد‎. وي گفت: در چنين شرايطي نقش جمهوري اسلامي ايران در مبارزه جدي با تروريست براي داعش گران تمام شده است و ‏لذا دست به يك عمليات كور در ايران مي‌زند كه البته جوابش را گرفت.
‎سردار رضايي به عمق امنيت در مرزهاي كشورمان اشاره كرد و افزود: به واسطه آرمان انقلاب اسلامي مرزنشينان به ‏مثابه نيروهاي مرزبانان ما عمل مي‌كنند‎. وي گفت: عملكرد ما اونيفرم‌پوشان و مرزنشينان در كنار هم مي‌شود نيروي مرزباني جمهوري اسلامي ايران كه به ‏همين جهت عمق امنيت مرزهاي ما در دو سوي خط مرزي وجود دارد‎.

 

مرگ كارگر معدن در كرمان

ايلنا|  دوشنبه گذشته يك كارگر در معدن زغال‌سنگ ياقوت‌شهر بخش طغرل الجرد كوهبنان براثر گازگرفتگي جان باخت. مسوول اورژانس بخش طغرل‌الجرد در ارتباط با اين حادثه گفت: ۲۲خرداد يك كارگر حدودا ۴۵ ساله بدون هيچ گونه علايم حياتي به اورژانس اين بخش منتقل شده است. ايراني افزود: وي قبل از رسيدن به مركز درماني فوت شده بود و تلاش‌هاي تيم احيا اثر بخش نبوده است. وي با اشاره به اينكه بيمار براي بررسي علت دقيق حادثه به پزشكي قانوني شهرستان زرند ارجاع داده شده است، افزود: علايم گازگرفتگي و خفگي ناشي از گاز گرفتگي در بيمار مشاهده شده است. گفته شده گروه ارزيابي ايمني معدن روز گذشته از اين معدن بازديد داشته‌اند و سطح ايمني اين معدن را تاييد كرده‌اند.

 

مرگ كارگر جوان بعد از درگيري با صاحبكارش

اعتماد| جواني كه پس از اخراج و درگيري با صاحبكارش بدحال شده بود در راه بيمارستان جان باخت. اين حادثه ظهر روي دوشنبه اتفاق افتاد. ماموران بعد از حضور در محل دريافتند كه مرد جوان در يك شركت خدماتي مشغول به كار بوده و همچنين آثار درگيري جزيي روي جسد متوفي مشهود بود. در ادامه رسيدگي به پرونده، ماموران سراغ صاحبكار متوفي رفتند كه وي در اظهاراتش به ماموران گفت: متوفي در شركتم كار مي‌كرد و معتاد بود؛ او ساعاتي قبل حالش بد شد كه ما با اورژانس تماس گرفتيم اما از رفتن به بيمارستان خودداري كرد، پس از آن من عذر او را خواستم و او را از شركت اخراج كردم كه سر همين موضوع با هم درگير شديم. در اين حين مجددا حالش بد شد و ما او را به بيمارستان برديم اما جان خودش را از دست داد.
با اعلام مراتب اين اتفاق به بازپرس كشيك قتل پايتخت، قاضي نقدي‌نژاد، بازپرس امور جنايي تهران دستور انتقال جسد متوفي به پزشكي قانوني براي تعيين علت دقيق مرگ را صادر كرد و تحقيقات درباره اين پرونده ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون