• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3830 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

گودبرداري مرگبار در ميدان هروي

مهر|  گودبرداري غيراصولي در ميدان هروي يك نفر را كشت. جلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني گفت: حادثه ريزش آوار در يك محل گودبرداري‌شده در ساعت 00:48 بامداد در ميدان هروي، خيابان وفامنش  رخ داد. محل حادثه زميني به وسعت ۲۷۰ متر مربع بود كه به عمق ۵ متر گودبرداري شده است. كارگران مشغول كار بودند كه ضلع شمالي محل گودبرداري شده كه ديوار مشرف به حياط ملك بود به يك‌باره تخريب شد و ۲ كارگر در زير آوار مدفون شدند. يك كارگر ۲۷ ساله كاملا مدفون شده بود و بخشي از بدن نفر دوم كه كارگري ۲۳ ساله بود در زيرآوار مشخص بود، آتش‌نشانان محل را ايمن‌سازي كردند و همزمان با خارج كردن نفر اول، جست‌وجو براي خارج كردن نفر دوم را آغاز كردند كه بعد از اندك زماني با تلاش نيروهاي آتش‌نشاني هر دو كارگر از زير آوار خارج شدند. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني تهران گفت: كارگر ۲۳ ساله‌اي كه در زير آوار نيمه ‌مدفون شده بود زنده و مصدوم از زير آوار خارج شد اما كارگر ۲۷ ساله‌اي كه بطور كامل زير آوار مانده بود، فوت كرد.

 

خودكشي مادر سنگدل پس از قتل نوزاد 6 ماهه

ميزان| با تلاش شبانه‌روزي كارآگاهان پليس آگاهي سيستان وبلوچستان، راز قتل نوزاد شش ماهه توسط مادر سنگدل، كشف شد. سردار حسين رحيمي رييس پليس استان سيستان وبلوچستان، گفت: كارآگاهان پليس آگاهي از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ از قتل زن ۳۲ ساله و نوزاد شش ماهه‌اش در منزلي در يكي از خيابان‌هاي شهرستان زاهدان در حالي كه بر اثر ضربات چاقو به قتل رسيده بودند، آگاه شدند. وي با اشاره به اينكه چاقوي مورد استفاده شده در اين قتل‌ها در صحنه جرم به جا مانده بود، افزود: كاراگاهان پليس اقدامات تخصصي خود را براي شناسايي عامل اين جنايت آغاز كردند. رحيمي كرد: كاراگاهان پليس با انجام تحقيقات تخصصي دريافتند كه مادر اين نوزاد به دليل ازدواج اجباري با همسرش مبتلا به بيماري روحي و رواني بوده و اختلافات گسترده با وي داشته است. وي تصريح كرد: در ادامه تحقيقات تخصصي پليس مشخص شد مقتول به دليل اختلافات خانوادگي، به بهانه شير دادن كودك شير خوار خود را داخل اتاق برده و پس از اينكه وي را با چاقو به قتل رساند، خودكشي مي‌كند.


آزادي۲۶۰ زنداني با بدهي كمتر از يك ميليون تومان

رييس سازمان زندان‌ها با اشاره به جمع‌آوري كمك۲۵ ميليارد ريالي مردم در برنامه ماه عسل، گفت: ۲۶۰ زنداني با بدهي زير يك ميليون تومان و تعدادي از زندانيان با شرايط خاص، ظرف ۲ روزآينده آزاد مي‌شوند. جهانگير در مراسم اهداي چك مبالغ جمع‌آوري شده كه توسط مسوولان برنامه ماه عسل و در محل سازمان زندان‌ها برگزارشد ضمن تقدير از مردم خيرانديش و نيكوكار ايران، گفت: مشكلات بزرگ هميشه به دست مردم حل شده است. رييس سازمان زندان‌ها با اعلام اينكه ۱۵ هزار زنداني جرايم مالي در زندان‌ها هستند، گفت: با هديه جمع‌آوري شده ظرف دو روز آينده زندانيان مشمول آزاد خواهند شد. از بين اين افراد تعداد ۲۶۰ نفر زنداني با جريمه نقدي زير يك ميليون تومان در زندان‌ها داريم كه همه آنها آزاد خواهند شد. رييس سازمان زندان‌ها گفت: اولويت‌بندي آزادي زندانيان بر اساس پرونده شخصيتي آنان خواهد بود و علاوه بر ۲۶۰ نفر ذكر شده اولويت بعدي مربوط به زندانياني است كه خانواده‌هاي آنان داراي شرايط خاص هستند. رييس سازمان زندان‌ها بيان كرد: وقتي فردي وارد زندان مي‌شود خانواده او نيز متحمل آسيب‌هاي جدي مي‌شوند. وقتي فردي با محكوميت مالي اندك وارد زندان مي‌شود نشان‌دهنده شرايط اقتصادي خانواده وي است كه در اين شرايط زنداني شدن سرپرست خانواده رنج مضاعفي است كه خانواده را با بحران‌هاي شديد مواجه مي‌كند.

 

دستگيري 5 دزد دريايي در جنوب كشور

ميزان|  فرمانده انتظامي شهرستان كنگان گفت: ۵ نفر از سارقاني كه به صورت مسلحانه در دريا اقدام به سرقت از شناور‌ها مي‌كردند شناسايي و دستگير شدند. سرهنگ رهام رضايي گفت: در پي قوع چند فقره سرقت مسلحانه از لنج‌هاي تجاري و صفاري در آبهاي جزيره «كيش» پس از مدت‌ها اقدام پليسي و اطلاعاتي محل سكونت تعدادي از اين سارقان در شهرستان «كنگان» شناسايي شد. پليس اين شهرستان در ۴۸ساعت تعداد ۵ نفر از سر شاخه‌هاي اصلي سارقان را  دستگير كرد. در ادامه اين عمليات ۵ نفر از همدستان و مالخران مرتبط با اين سارقان هم دستگير شدند. از اين افراد مقادير زيادي اموال مسروقه و يك قبضه اسلحه كلاش با ۲۰ تير جنگي كشف شده است. سرهنگ رضايي  گفت: متهمان براي تحقيقات بيشتر در اختيار پليس آگاهي كنگان قرار گرفتند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون