• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3833 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ خرداد

ويژه

تقدير از استقرار سامانه بانكداري متمركز
سامانه بانكداري متمركز (كربنكينگ)، سامانه‌اي است كه كليه فرآيندها و فعاليت‌هاي مربوط به عمليات بانكداري و ارايه خدمات به مشتريان را به صورت مكانيزه پوشش مي‌دهد و با داشتن يكپارچگي بين زيرسيستم‌هاي مربوط به فرآيندهاي مختلف عملياتي و مالي از هرگونه دوباره كاري و ورود مجدد اطلاعات جلوگيري كرده و امكان گزارشگيري متمركز و سريع را به مسوولان ذي‌ربط مي‌دهد. هفتم ارديبهشت ماه ۹۶ سرانجام بانك صنعت و معدن بعد از يك برنامه سه‌ساله، سامانه راهكار جامع بانكداري متمركز توسن (بنكو) را جايگزين سيستم عملياتي قبلي كرد.


گازرساني 46 ميليارد ريالي به شش روستاي نيشابور

رييس اداره گاز ناحيه نيشابور از بهره‌برداري پروژه گازرساني به شش روستاي شهرستان فيروزه نيشابور با اعتباري معادل 46 ميليارد ريال خبر داد.  يد‌الله كريمي در گفت‌وگو با خبرنگار اعتماد در مشهد با اعلام اين خبر اضافه كرد: با بهره‌برداري از پروژه گازرساني به شش روستاي سرده، كلاته زمان‌آباد، حسن آباد سالار، كفكي رهن، كاريز و همت‌آباد زماني تعداد روستاهاي گازدار اين منطقه به 32 روستا افزايش يافت.


سود سهام فولاد خوزستان 300درصد

مديرعامل شركت فولاد خوزستان سود عملكرد سال مالي 1395 اين شركت را به ميزان بيش از 6700 ميليارد ريال اعلام كرد در حالي كه سود سال 1394 اين شركت حدود 2100 ميليارد بود كه در مقايسه توانسته است سودآوري خود را به ميزان بيش از 300درصد محقق كند. مدرس خياباني در خصوص روند رو به رشد توليد اين شركت در سال جاري تاكيد كرد: شكستن ركورد‌هاي تاريخي توليد شركت با رسيدن به رقم 3 ميليون و 600 هزار تن و فروش صادراتي يك ميليون و 900 هزارتن شمش فولاد به ميزان ٦٣٠ ميليون دلار كه در نوع خود بي‌نظير بوده است، تاثير معناداري در تراز بازرگاني كشور داشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون