• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3837 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱ تير

ناگفته‌هاي «وزير اطلاعات» از حمله سپاه به مقر سركردگان داعش

نقاط تجمع سركردگان داعش توسط وزارت اطلاعات در اختيار سپاه قرار گرفت

گروه سياسي|  چند روز از حمله موشكي سپاه پاسداران به منطقه ديرالزور در سوريه مي‌گذرد اما واكنش‌ها به اين عمليات همچنان ادامه دارد. اين‌بار اما واكنش از سوي كسي است كه نهاد زير دستش اقدامات مهمي در زمينه مبارزه با تروريسم انجام داده است. اكنون برگ‌هاي تازه‌اي از حمله موشكي سپاه رو مي‌شود. وزير اطلاعات خبر داده كه نقاطي را كه موشك‌هاي سپاه هدف قرار داده‌اند را وزارت اطلاعات در اختيارشان گذاشته است.
حرف‌هاي علوي نشان از همكاري دولت و سپاه در اين عمليات دارد. وزارت اطلاعات اقدامات اطلاعاتي را در اين خصوص انجام داده و سپاه هم فاز عملياتي را اجرايي كرده است. علوي همچنين تاكيد مي‌كند كه تصميم براي انجام اين حمله موشكي در شوراي عالي امنيت ملي اتخاذ شده است و حسن روحاني به عنوان رييس شوراي عالي امنيت ملي دستور شليك را صادر كرده است. وزير اطلاعات همچنين تاكيد كرده است كه طبق اطلاعاتي كه به آنها رسيده موشك‌ها به هدف اصابت كرده است.
به گزارش ايسنا، وزير اطلاعات گفت: پرتاب موشك به مراكز مهم تجمع سركردگان داعش توسط سپاه قهرمان تجلي اراده ملت ايران و تصميم جمعي سران نظام و سيلي سرسام‌آوري بود كه كليت نظام به گونه دشمن نواخت. سيدمحمود علوي درباره حمله موشكي سپاه به مواضع داعش با بيان اين مطلب اظهار كرد: همان‌گونه كه رياست محترم جمهوري اسلامي ايران تصريح فرمودند اين تصميم در شوراي عالي امنيت ملي اتخاذ شده و رياست محترم جمهوري اسلامي نيز در جايگاه رييس شوراي عالي امنيت به نيروهاي مسلح دستور يورش كوبنده را به مقر داعش صادر كرد و مورد تاييد مقامات عالي نظام قرار گرفت.
او ادامه داد: نقاط تجمع سركردگان داعش توسط وزارت اطلاعات در اختيار يگان موشكي سپاه قرار گرفت و موشك‌هاي ظفرآفرين سپاه آنها را نشانه گرفتند، حسب اطلاعات متقن ما موشك‌ها با دقت به هدف اصابت كرده و تعداد زيادي از عناصر جنايتكار داعش، چند تن از سركردگان و فرماندهان آنها از جمله ابوعاصم لبيبي به هلاكت رسيدند.
وزير اطلاعات تاكيد كرد: هماهنگي و هم‌افزايي نيروهاي اطلاعاتي، امنيتي، نظامي و انتظامي كشور اقتدار جمهوري اسلامي ايران را به رخ جهانيان كشيد. علوي افزود: ضربه‌هاي مرگبار بر تروريست‌ها در جنوب شرق كشور در ارتفاعات قصرقند و اين هماهنگي كمر دشمن را شكست. وزارت اطلاعات با اشراف اطلاعاتي خود محل استقرار تروريست‌هاي انصار الفرقان را شناسايي و در اختيار سپاه و ناجا قرار داد و با اقدام هماهنگ سپاه، ناجا و وزارت اطلاعات نيروهاي كليدي تروريست‌ها در جنوب شرق كشور از پاي در آمدند و مولوي جليل قنبرزهي كه در راس گروه‌هاي تروريستي بود با چند تن از معاونين و دستيارانش به هلاكت رسيدند و مقادير انبوهي از اسلحه، مهمات، بمب‌هاي آماده، كمربندهاي انتحاري و حدود دو هزار كيلو مواد منفجره آنان به دست نيروهاي ظفرمند جمهوري اسلامي ايران افتاد. وزير اطلاعات تصريح كرد: به همه نيروهاي دست اندركار از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، بسيج، نيروهاي انتظامي، وزارت كشور و وزارت اطلاعات خسته نباشيد و دست مريزاد مي‌گوييم و به جاي پيام گفتاري با اقدام عملياتي به دشمنان امنيت ملت ايران پيام داديم كه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صيانت از امنيت كشور هيچ ملاحظه و تعارفي ندارد و ضربه‌هاي كوبنده خود را بر تروريست‌ها در هر نقطه‌اي وارد مي‌كند.

پيام علوي به فرمانده كل سپاه پاسداران
وزير اطلاعات اما تنها به اين اظهارنظرها درباره حمله موشكي سپاه به مواضع تروريست‌ها در سوريه بسنده نكرده است و نامه‌اي را به فرمانده كل سپاه پاسداران ارسال كرده و گفته است: موشك‌باران مقر فرماندهي داعش خواب خوش استكبار جهاني و صهيونيسم غاصب و اعوان و انصار مزدور و فرومايه منطقه‌اي آنان را آشفته ساخت. به گزارش ايلنا، متن پيام حجت‌الاسلام سيدمحمود علوي به سردار جعفري، فرمانده سپاه پاسداران به اين شرح است:
سردار سرلشكر پاسدار جعفري
فرمانده محترم كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
خداوند قادر را شاكريم كه عمليات غرور آفرين و موفقيت‌آميز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در موشك باران مقر فرماندهي داعش موجب رضايت خاطر مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، امت شهيد پرور، خانواده‌هاي معظم شهدا، به ويژه خانواده شهداي ۱۲ ماه مبارك رمضان تهران و مدافعين حرم گرديد. بي‌گمان، اين پيام روشن و عمليات هوشمندانه، خواب خوش استكبار جهاني و صهيونيسم غاصب و اعوان و انصار مزدور و فرومايه منطقه‌اي آنان را آشفته ساخته و بار ديگر اشراف و اقتدار عملياتي و اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران را به رخ جهانيان كشيد. از درگاه خداوند متعال موفقيت روزافزون جنابعالي و پاسداران غيور در راه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و جبهه مقاومت تحت فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله‌العالي) را خواستارم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون