• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3837 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱ تير

پيدا و پنهان

اعتصاب غذاي مديران بازداشت شده كانال‌هاي تلگرامي
وكيل مدافع دو تن از مديران بازداشت شده كانال‌هاي تلگرامي گفت: اميد ما اول به خدا و بعد عدالت دستگاه قضا است؛ چون از نظر من اين بچه‌ها بي‌گناه هستند و مواردي را كه مطرح مي‌كنند اتهام قانوني نيست و بيشتر اختلافات سياسي است. اين اختلافات به صلاح كشور نيست و بايد حل شود.
به گزارش جماران، سيد علي مجتهدزاده در خصوص اعتصاب غذاي مديران بازداشت شده كانال‌هاي تلگرامي اظهار داشت: من وكيل آقايان كشوري و باقري هستم و متاسفانه تا به حال ديداري با آنها نداشته‌ام و با وجود پيگيري‌هايي كه داشته‌ام تا به امروز اجازه ملاقات پيدا نكرده‌ام. از صحت و سقم قضيه مطلع نيستم ولي خانواده‌هاي آنها اعتصاب غذاي‌شان را اعلام كرده‌اند. من با بحث اعتصاب غذا موافق نيستم كه كسي كه در زندان است و هزينه‌اي بر او تحميل شده، هزينه مضاعفي هم در اين ماه مبارك خودش تحميل كند و شرايط جسمي او بيش از اين آسيب ببيند؛ ولي خانواده‌هاي آنها اين قضيه را اعلام كرده‌اند. وكيل مديران بازداشت شده كانال‌هاي تلگرامي با تاكيد بر اينكه خبررساني باعث ايجاد حساسيت مي‌شود، افزود: اگر خانواده‌هاي آنها در اين مورد صحبت كنند بهتر است. من به عنوان وكيل آنها چون دسترسي نداشتم نمي‌توانم تاييد يا تكذيب كنم.
فكر مي‌كنم از ديروز اين اتفاق افتاده و چهار نفر از اين افراد اعتصاب غذا كرده‌اند كه من وكيل دو نفر از آنها هستم. وي در خصوص آخرين وضعيت اين پرونده گفت: وقت رسيدگي اواخر مردادماه تعيين شده كه ان‌شاء‌الله نتيجه آن خير باشد و يك حكم عادلانه براي اين افراد صادر شود. ان‌شاء‌الله احكامي كه صادر مي‌شود باعث سوءاستفاده جريان‌هاي خارجي نشود، زيرا اين بچه‌هايي كه من ديدم اتهام‌شان در ارتباط با دولت مستقر است؛ كسي كه با دولت همكاري مي‌كرده نمي‌تواند اقدام عليه امنيت ملي داشته باشد. يعني شما نمي‌توانيد دولت و حاكميت را از همديگر جدا كنيد. مجتهدزاده تاكيد كرد: اينها بچه‌هايي نيستند كه نظام و حاكميت را قبول نداشته باشند و تا جايي كه من خانواده‌هاي آنها را مي‌شناسم نمي‌توانم قبول كنم كه اقدامي عليه مصالح نظام انجام داده باشند. ممكن است اشتباهي شده باشد كه باعث سوءبرداشت شده ولي من به عنوان وكيل نمي‌توانم سوءنيت را قبول كنم. اميد ما به خدا و بعد دستگاه قضايي است كه يك حكم عادلانه براي اين افراد بي‌گناه صادر شود.


محمد هاشمي از بيمارستان مرخص شد
محمد هاشمي طي پيامي اعلام كرد كه با سلامت از بيمارستان مرخص شده است. به گزارش ايسنا، محمد هاشمي با صدور پيامي از تمام كساني كه نگران حال وي شده بودند، تشكر كرد و اعلام كردكه از بيمارستان مرخص شده است. متن اين پيام به شرح زير است: اينجانب روز يكشنبه به دليل عارضه كم‌خوني در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري شدم و پس از طي دوره درمان و زحمات منتج به نتيجه مطلوب پزشكان محترم به حمدالله مشكل مرتفع و امروز از بيمارستان مرخص شدم. بدين وسيله از تشريك مساعي دوستان و علاقه‌مندان كه با تماس تلفني يا حضور در بيمارستان ابراز محبت كردند، كمال تشكر و قدرداني را دارم. خداوند در اين ماه پر خير و بركت به همه مسلمين عافيت مرحمت فرمايد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون