• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3858 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۸ تير

كار سختي براي قهرماني در آسيا داريم

محمدي: در برخي امور فني خيلي عقبيم

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد نوجوانان ايران با تاكيد بر اينكه هدفي جز قهرماني در آسيا نداريم، گفت: براي رسيدن به اين هدف كار بسيار سختي پيش رو داريم چرا كه در برخي از امور فني بسيار عقب هستيم.
غلامرضا محمدي درباره آخرين وضعيت تيم‌ ‌ملي كشتي آزاد نوجوانان ايران در آستانه حضور در رقابت‌هاي قهرماني آسيا، اظهار كرد: ابتدا اين را بگويم كه كار در رده نوجوانان براي من و همكارانم بسيار لذت‌بخش است و همه ما بدون هيچ گونه چشمداشتي با جان و دل در خدمت اين آينده‌سازان كشتي ايران هستيم و تمامي تجربيات‌مان را در اختيارشان مي‌گذاريم تا به موفقيت برسند و براي كشورمان افتخار آفرين شوند. سرمربي تيم‌ ‌ملي كشتي آزاد نوجوانان ايران با اشاره به برگزاري اردوهاي مختلف اين تيم براي حضور در رقابت‌هاي قهرماني آسيا، خاطرنشان كرد: بعد از مسابقات بين‌المللي جام يادگار امام (ره) ما تنها اين فرصت را داشتيم كه يك اردوي تداركاتي برگزار كنيم. قبل از آن نيز چهار اردوي 10 روزه طي پنج، شش ماه گذشته برگزار كرديم و در اين مدت سعي كرديم نقاط ضعف نفرات‌مان را كه كم هم نبود، بر طرف كنيم. اين را بگويم به لحاظ فني در بعضي امور بسيار عقب هستيم و نياز به زمان داريم تا اين نقاط ضعف را بر طرف كنيم. موفقيت نياز به ابزار و امكاناتي دارد كه با فراهم شدن آن مي‌توانيم بهترين تيم را تشكيل دهيم كه اين امر نيازمند فرصت كافي است.
وي با تاكيد بر اينكه فدراسيون كشتي تا حد توان از تيم‌ ‌ملي نوجوانان حمايت كرده است، گفت‌: رقابت‌هاي بين‌المللي جام يادگار امام (ره) از سطح بسيار خوبي برخوردار بود و يك محك جدي براي نفرات تيم‌ ‌ملي پيش از رقابت‌هاي قهرماني آسيا محسوب مي‌شد كه توانست هر چه‌ بيشتر به كادرفني تيم‌ ‌ملي براي شناخت نقاط ضعف ملي‌پوشان كمك كند. ما نااميد نيستيم و ان‌شاء‌الله كشتي‌گيران تيم‌ ‌ملي بتوانند بهترين نتايج را كسب كنند.
محمدي درباره احتمال قهرماني ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا، گفت‌: سال گذشته اين تيم در سكوي سوم آسيا ايستاد، از چند ماه پيش كه من هدايت تيم را بر عهده گرفتم به همراه همكارانم تمام تلاش‌مان را به كار گرفتيم تا بهترين‌ها را انتخاب كنيم و تمرينات‌مان را مطابق با شرايط كشتي‌گيران جلو ببريم. بدون شك هدف ما قهرماني در آسيا است، چرا كه من هر كجا چه در رده باشگاهي و چه در رده ملي بوده‌ام هدفي جز قهرماني نداشتم، اما بايد اين نكته را خاطرنشان كنم نبايد در رده نوجوانان نگاه نتيجه‌گرا داشته باشيم، چرا كه افت و خيز در اين رده بسيار زياد است و نمي‌توان نتايج را پيش‌بيني كرد، اما شرايط كشتي‌گيران به لحاظ روحي و جسمي خوب است و به دنبال بهترين نتيجه‌ خواهيم بود.
سرمربي سابق تيم‌ ‌ملي كشتي آزاد بزرگسالان ايران در پاسخ به اين سوال كه قصد دارد تا چه زماني در رده‌هاي پايه كار كند، گفت‌: معتقدم وقتي كه انسان يك مسووليت را قبول مي‌كند بايد با تمام وجود كار كند تا به موفقيت برسد. نه اينكه بخواهد مسووليتي را قبول كند و فكرش جاي ديگري باشد. من و همه همكارانم در تيم كشتي آزاد نوجوانان ايران تا زماني كه هستيم با جان دل كار خواهيم كرد و هر آنچه را كه ياد گرفته‌ايم در اختيار نوجوانان قرار مي‌دهيم. هر كجا و هر زمان كه كشتي ايران به من نياز داشته باشد، آماده هستم تا با جان و دل خدمت كنم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون