• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3861 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ مرداد

ويژه

رتبه اول رسانه‌هاي اجتماعي براي همراه اول
همراه اول در دوازدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي، رتبه اول «رسانه‌هاي اجتماعي» را كسب كرد. اين جشنواره با هدف آشنايي با اصول و استانداردهاي نشر الكترونيك و مكتوب در روابط عمومي و ارايه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقاي سطح توانمندي‌‌ها و مهارت‌هاي مديران و كارشناسان روابط عمومي در حوزه فعاليت‌هاي انتشارات، انتخاب و معرفي الگوهاي برتر در حوزه انتشارات، تبيين نقش تكنولوژي‌‌هاي نوين ارتباطي و آموزشي در فرآيند انتشارات و دستيابي به راهكارهاي مناسب براي اعتلا و ارتقاي نشر الكترونيك و مكتوب در روابط عمومي‌ها توسط انجمن متخصصان روابط عمومي برگزار شد. شركت ارتباطات سيار ايران در بخش «رسانه‌هاي اجتماعي» موفق به كسب رتبه اول در سطح ملي شد و تنديس و لوح تقدير اين جشنواره را كسب كرد.


افتتاح دومين شركت شتاب‌‌دهنده مشترك
دومين شركت شتاب‌دهنده مشترك همراه اول و دانشگاه‌هاي كشور در دانشگاه شيراز با عنوان «هاب شيراز» افتتاح شد. همراه اول در راستاي تعاملات علمي و پژوهشي بين دانشگاه و صنعت و همچنين با هدف توسعه و شتاب‌دهي كسب و كارهاي نوپا و نوآور (استارتاپ‌ها)، همكاري در توليد محصولات و خدمات نوآورانه در حوزه ارتباطات و فناوري‌هاي نوين و تجاري‌سازي طرح‌هاي نوآورانه، دومين شركت شتاب‌دهنده مشترك خود را با دانشگاه شيراز و با عنوان «هاب شيراز» افتتاح كرد. اين مراسم در محل تجهيز شده جهت راه‌اندازي شركت مشترك هاب شيراز در ساختمان برج فناوري دانشگاه شيراز برگزار شد. همچنين نخستين نشست اعضاي هيات‌مديره و هيات موسس اين شركت تشكيل و رسما فعاليت شركت مشترك هاب شيراز آغاز شد. پيش از اين همراه اول نخستين شركت شتاب‌دهنده خود را در شهريور ماه ۹۵ با همكاري دانشگاه شهيد بهشتي و با عنوان «هوشمند اول بهشتي» جهت حمايت از ايده‌ها و تجاري‌سازي طرح‌ها و پروژه‌هاي كارآفرينان در داخل دانشگاه شهيد بهشتي ايجاد كرده بود.


 جايزه ملي بلوغ بودجه‌ريزي به «شهرداري اصفهان» رسيد
شهرداري اصفهان در كنفرانس بين‌المللي بودجه‌ريزي موفق به كسب جايزه ملي بلوغ بودجه‌ريزي بر مبناي عملكرد شد. حضور رياست مجلس شوراي اسلامي، دكتر لاريجاني، در هشتمين كنفرانس بودجه‌ريزي مبتني بر عملكرد و تاكيد وي بر مديريت بهتر منابع و مصارف كشور يكي از ويژگي‌هاي بارز اين كنفرانس بود. اين كنفرانس با حضور بسيار زياد اساتيد، مديران و كارشناسان داخلي و خارجي در دو قسمت مقالات علمي و ارزيابي سازمان‌ها جهت كسب جايزه بلوغ تشكيل شد كه در اين بين شهرداري اصفهان در بين كليه دستگاه‌هاي اجرايي كه در فرآيند ارزيابي جايزه بلوغ بودجه‌ريزي عملكردي شركت كرده بودند در كنار پنج سازمان ديگر توانست براي اولين بار جايزه بلوغ بودجه‌ريزي مبتني بر عملكرد را كسب كند.


آغاز ساختار و تيم جديد مركز تماس بانك گردشگري
در مراسمي با حضور «رضا كامران»، معاون شعب و امور مشتريان و جمعي از مديران بانك گردشگري، ساختار و تيم جديد مركز تماس اين بانك آغاز به كار كرد. به گزارش روابط عمومي بانك گردشگري براساس ساختار جديد تدوين شده، از اين پس اين مركز به شكل ۲۴ ساعته و تحت نظارت شركت «باشگاه گردشگري ايرانيان» كه از شركت‌هاي عضو گروه مالي گردشگري است، خدماتي چون راهنمايي مشتريان در خصوص مسائل بانكي، ثبت شكايات و پيشنهادات، رفع مشكلات اضطراري بانكي و معرفي خدمات و محصولات بانك گردشگري را انجام خواهد داد. گفتني است اين مركز بعد از گذراندن دوره‌هاي آموزشي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري براي پاسخگويان به شكل رسمي آغاز به كار كرده است. مشتريان بانك گردشگري و عموم مردم مي‌توانند با تماس با شماره ۲۳۹۵۰ از خدمات اين مركز در تمام روزهاي هفته و تمام ساعات شبانه‌روز بهره‌‌مند شوند.


ارايه خدمات متنوع بانكي در سوپرماركت‌  بانك پارسيان
عضو هيات مديره بانك پارسيان در مراسم افتتاح شعبه فرهنگ شهرشيرازگفت: بانك پارسيان جدا از ارايه خدمات پايه، براي توليد محصولات متنوع در حوزه خدمات پولي و بانكي برنامه‌ريزي كرده كه در اين مسير با در اختيار داشتن زيرساخت‌هاي منعطف و مستحكمIT، ارتباطات جديدي را در بسترهاي غيرحضوري براي مشتريان تعريف كرده است. مهندس خسرواني از يك اتفاق خوب در بانك پارسيان خبر داد و افزود: طي سنوات اخير براساس سياست‌هايي كه در بانك تدوين شده و با رويكرد جديدي كه در مديريت ارشد بانك به وجودآمده گام‌هاي بزرگي در جهت خروج از بنگاه داري و توسعه خطوط كسب وكار و ارايه خدمات بانكي گسترده برداشته شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون