• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3872 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ مرداد

سر كودك 5 ساله زير خودرو له شد

ميزان| خودرو نيسان پس از زير گرفتن سر كودك 5 ساله در كنار جاده روستايي موجب مرگ او شد. عصر روز جمعه وقوع حادثه مرگبار رانندگي به ماموران پليس فريدونكنار اعلام شد. با حضور ماموران مشخص شد دقايقي قبل يك خودرو نيسان پس از برخورد با سر كودك 5 ساله موجب مرگ او شده است. در بررسي‌هاي بيشتر مشخص شد كودك 5 ساله اهل گرگان است كه براي استراحت در كنار جاده فرعي و شاليزار يكي از روستاهاي فريدونكنار مشغول استراحت بوده اما وانت نيسان به يكباره از مسير اصلي منحرف و از روي سر كودك رد شده و موجب مرگ او شده است. كارشناسان پليس راهور و كلانتري مشغول رسيدگي به اين پرونده هستند.

 

عامل كشتار پلنگ كوه‌سپيدار تحت پيگرد قانوني
ايسنا| چوپان ميمندي كه سال گذشته يك پلنگ را در كوه سپيدار واقع در استان فارس از پاي درآورده و تصاوير اين تخلف را در فضاي مجازي منتشر كرده بود سرانجام شناسايي و مورد پيگرد قانوني قرار گرفت. هوشنگ علي‌پور، رييس اداره محيط‌زيست فيروزآباد با اعلام اين خبر به تسنيم گفت: تصاويري كه از كشتار پلنگ كوه سپيدار در فضاي مجازي منتشر شده مربوط به سال گذشته است. متهم شناسايي شده و پرونده مورد پيگيري مقامات قضايي گرفته است كه جزييات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.


حمله مسلحانه به شهرداري چمران
ايلنا| شهرداري شهر چمران واقع در شهرستان ماهشهر ديروز مورد حمله مسلحانه دو موتور سوار قرار گرفت. شهرداري شهر چمران عصر روز گذشته توسط دو راكب موتور مورد حمله مسلحانه قرار گرفت. به گفته شاهدان عيني اين حادثه، راكبان موتوسيكلت دو نفر بودند كه با صورت پوشيده و از سمت بازارچه قديم شهر و با اسلحه كلاشينكف اقدام به تيراندازي به سوي شهرداري چمران كردند. در اين حادثه تيرهاي شليك شده به ساختمان شهرداري اصابت كرد و به هيچ كس آسيبي وارد نشد. به گفته شاهدان عيني، عاملان اين حادثه بلافاصله پس از تيراندازي از محل گريختند.


6 كشته در جاده‌هاي زنجان

رييس پليس راه فرماندهي انتظامي زنجان گفت: 6 نفر بر اثر حوادث رانندگي در كمتر از 24 ساعت در مسيرهاي ارتباطي اين استان جان باختند. سرهنگ علي اصغر شيرمحمدي گفت: بر اثر وقوع اين سه حادثه رانندگي هفت نفر نيز مصدوم و روانه بيمارستان شدند كه حال يكي از آنان كه دختري 17 ساله است بسيار وخيم است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون