• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3872 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ مرداد

خبر كوتاه

دستگيري برادراني كه دست يك نفر را قطع كردند

ميزان| دو برادري كه پس از قطع دست يك شهروند كرمانشاهي در سال ۹۴ به سمت شهر تهران متواري شده بودند، دستگير شدند. سرهنگ محمد رستمي، رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان كرمانشاه از دستگيري دو مجرم متواري خبر داد و گفت: در پي ارجاع دو فقره حكم از سوي دستگاه قضايي مبني بر دستگيري دو مجرم به اتهام ضرب و جرح عمدي و قطع دست يك شهروند كه از سال ۱۳۹۴ تاكنون متواري شده‌اند، موضوع در دستور كار پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان قرار گرفت. وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت‌هاي شبانه‌روزي، متهمان شناسايي و در بررسي‌ها از سيستم سوابق كيفري مشخص شد كه يكي از اين افراد داراي چهار فقره و ديگري دو فقره سابقه قضايي هستند. تحقيقات عوامل اين پليس منجر به شناسايي محل اختفاي متهمان در شهر تهران شد و هنگامي كه اين افراد قصد ورود به استان كرمانشاه را داشتند، در اقدامي غافلگيرانه در جاده بيستون- كرمانشاه دستگير و خودروي آنها نيز توقيف شد. سرهنگ رستمي با اشاره به اينكه در بازرسي از خودروي متهمان چند قبضه سلاح سرد كشف شده است، خاطرنشان كرد: متهمان براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و از آن طريق روانه زندان مركزي شهر كرمانشاه شدند.


پاتك پليس به پاتوق  100 ميليوني سوداگران مرگ

ايسنا| رييس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت از پاتك پليس به پاتوق فروشندگان موادمخدر در بزرگراه يادگار امام خبر داد. سرهنگ محمد بخشنده گفت: چندي پيش و در پي كسب اخباري درباره فعاليت عده‌اي در امر خريد و فروش مواد مخدر و ايجاد پاتوقي براي اقدامات خود، رسيدگي به موضوع در دستوركار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و پس از اطمينان از صحت موضوع و اخذ مجوزهاي لازم، عوامل دايره سوم عمليات ويژه، براي دستگيري فروشندگان موادمخدر به بزرگراه يادگار پاتوق فروشندگان موادمخدراعزام شدند. وي با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: ماموران تعداد سه متهم را در اين پاتوق دستگير و به مقر انتظامي منتقل كردند. همچنين در بازرسي از اين پاتوق 54گرم مخدر صنعتي شيشه با لفافه، 265گرم هروئين با لفافه، 602گرم حشيش بالفافه، 409گرم سوخته ترياك بالفافه، 177گرم شيره ترياك بالفافه، سه كيلو و 400گرم ترياك بالفافه و حدود 16 ليتر مايع سفيدرنگ مشكوك به شيشه را كشف و ضبط كردند. رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ اضافه ‌كرد: ماموران بيش از 100 ميليون ريال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را نيز از سوداگران مرگ كشف كردند.

 

خودكشي يك دختر در برج آتي‌ساز
ميزان| دختر جواني با پرت كردن خود از برج آتي‌ساز خودكشي كرد. اين دختر از طبقه ششم يكي از برج‌هاي مجتمع آتي‌ساز در اتوبان چمران، خود را به پايين پرتاب كرد. بلافاصله پس از اين اتفاق موضوع به پليس و اورژانس اعلام شد. با حضور عوامل اورژانس مشخص شد اين دختر به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است. تحقيقات براي مشخص شدن انگيزه اين مرگ خود خواسته از سوي ماموران پليس آغاز شد. با دستور بازپرس جنايي تهران جسد به پزشكي قانوني منتقل شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون