• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3872 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ مرداد

عملكرد آزادكاران جوان در شوراي فني بررسي مي‌شود

تركان: نتايج تيم در جهاني متوسط بود

مدير تيم‌هاي ملي كشتي آزاد در رده‌هاي پايه گفت: عملكرد تيم ملي كشتي آزاد جوانان در رقابت‌هاي جهاني فنلاند با توجه به فرصت هشت ماهه كادر فني متوسط بود. مجيد تركان با بيان اين مطلب افزود: با توجه به اينكه اكثر نفرات اين تيم براي نخستين بار در رقابت‌هاي جهاني كشتي گرفتند و از سوي ديگر تغييرات صورت گرفته در كادر فني تيم ملي و حضور محمد طلايي در تيم بزرگسالان، عملكرد تيم در مجموع در رقابت‌هاي جهاني متوسط بود.
مدير تيم‌هاي پايه كشتي آزاد ايران با اشاره به برنامه‌هاي گسترده فدراسيون در رده‌هاي سني پايه از جمله برگزاري اردوهاي بسترسازي، برگزاري مجدد مسابقات نونهالان و خردسالان پس از چند سال تعطيلي، وجود رقابت‌هاي بين‌المللي در تمامي رده‌هاي سني پايه و استفاده از كادرهاي مجرب در اين رده‌هاي سني تصريح كرد: فدراسيون كشتي تلاش كرده است در برگزاري اردوها، شركت در تورنمنت‌هاي بين‌المللي و انجام مسابقات داخلي- بين‌المللي در رده‌هاي سني پايه از جمله جوانان طبق برنامه و تقويم و نظر كادر فني تداركات مناسب را براي تيم‌ها فراهم كند.
تركان با اشاره به اينكه تيم جوانان با همين تداركات دو سال پياپي قهرمان جهان شده و سال گذشته نيز به دليل قرعه در جايگاه چهارم جهان قرار گرفت، اظهار داشت: دغدغه‌هاي مردم و اهالي كشتي در مورد تعداد مدال‌هاي كسب‌شده، نحوه مبارزات و آمادگي جسماني كشتي گيران به زودي در جلسه شوراي فني مورد بررسي قرار مي‌گيرد تا نقاط ضعف مشخص شود.
وي با اشاره به اينكه به نظر مي‌رسد امريكايي‌ها علاوه بر بالا بردن آمادگي جسماني در رده‌هاي سني پايه، مشكلات فني كشتي‌گيران خود را نيز تا حدودي برطرف كرده‌اند، خاطرنشان كرد: امسال فرصت كافي براي برگزاري اردوهاي مشترك تيم جوانان با تيم بزرگسالان فراهم نشد و به نظر مي‌رسد اين موضوع روي نتايج كسب شده تاثيرگذار بوده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون