• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3875 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ مرداد

5 نكته از هفته اول ليگ برتر

آتش‌بازي جنوبي‌ها

هفته اول ليگ يك فوتبال برگزار شد و تيم تازه‌وارد شهرداري ماهشهر به صدر جدول رفت. ليگ يك كمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار مي‌گيرد اما در هفته اولش چند اتفاق جالب افتاد كه مرورش خالي از لطف نيست.
فقط يك بازي بدون گل
۸ بازي از ۹ بازي برگزار شده در هفته اول مسابقات با رد و بدل شدن گل به پايان رسيد و تنها يك بازي بدون گل به پايان رسيد؛ صباي قم و آلومينيوم اراك.
جنوبي‌ها گل مي‌زنند، هميشه گل مي‌زنند
اين درست كه به غير از يك بازي، ساير بازي‌هاي هفته اول با گل همراه بود اما هيچ تيمي در نخستين روز مسابقات نتوانست بيشتر از يك گل به حريفش بزند؛ به جز دو تيم جنوبي نفت مسجد سليمان و شهرداري ماهشهر. شهرداري ماهشهر با ۴ و نفت مسجد سليمان با ۳ گل رقباي‌شان را راهي خانه كردند.
مهمان‌نوازي ميزبانان
در هفته اول مسابقات فقط 2 ميزبان موفق به غلبه بر مهمانا‌ن‌شان شدند؛ ملوان و نفت مسجد سليمان. ساير ميزبانان اما همگي به مهمان‌شان امتياز تقديم كردند؛ از يك تا سه امتياز.
روز تلخ شيراز و تبريز
دو شهر شيراز و تبريز هر يك با داشتن دو نماينده در اين مسابقات سهم قابل توجهي در ليگ دسته اول دارند. هفته نخست اين رقابت‌ها در حالي برگزار شد كه هر چهار تيم تبريزي و شيرازي مغلوب حريفان خود شدند. با كمي غلو مي‌توان گفت در هفته نخست هر جا شكستي در كار بود، پاي يكي از اين دو شهر در ميان بود.
در اين هفته برق نوين در انزلي مغلوب ملوان شد و فجر سپاسي به مهمان خود بادران باخت. ماشين‌سازي تبريز هم با سه گل از نفت مسجد سليمان باخت و شهرداري تبريز در خانه با يك گل از مس كرمان شكست خورد.
جدال آقاي گلي
در هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر كلا ۱۵ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور كرد كه اين تعداد گل توسط ۱۲ بازيكن به ثمر رسيد و تنها دو بازيكن موفق شدند بيشتر از يك بار گلزني كنند؛ احمد داودي بازيكن تيم نفت مسجدسليمان 2 گل به ماشين‌سازي زد و فرشيد پاداش، مهاجم شهرداري ماهشهر مقابل راه‌آهن هت‌تريك كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون