• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3178 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ بهمن

خواب آلودگي راننده اتوبوس 18 مصدوم برجاي گذاشت

اعتماد| شامگاه گذشته در اتوبان زنجان به قزوين، يك دستگاه اتوبوس مسافربري پس از تصادف با يك دستگاه كاميون وارد باند مخالف و پس از برخورد با يك دستگاه اتوبوس ديگر از جاده منحرف شد كه در جريان آن 86 نفر دچار حادثه شدند. حسين درخشان، سخنگوي سازمان امداد و نجات كشور با اعلام اين خبر به «اعتماد» گفت: از 86 مصدوم اين حادثه 17 نفر براي انجام اقدامات درماني به بيمارستان منتقل شدند كه در حال حاضر 6 نفر از آنها از جمله راننده اتوبوس و كاميون همچنان بستري هستند.
در اين حادثه يك دستگاه سواري سمند نيز پس از واژگوني كاميون با آن برخورد كرد اما به راننده سمند آسيب چنداني وارد نشد. سرهنگ علي اصغر شير محمدي، سرپرست پليس راه فرماندهي انتظامي زنجان علت وقوع اين حادثه را «خواب آلودگي راننده اتوبوس» اعلام كرد و به ايرنا گفت: اين حادثه حوالي ساعت 10 شب گذشته در كيلومتر 20 و در لاين شمالي و جنوبي اتوبان زنجان به قزوين رخ داد. به گفته سرهنگ شيرمحمدي، در وهله نخست اتوبوس با قسمت عقب يك دستگاه كاميون خاور درحال عبور برخورد كرد و اين دو خودرو درگير با هم به سمت گاردريل وسط جاده منحرف شدند و پس از واژگوني كاميون، اتوبوس به بخش لاين جنوبي تجاوز كرد.
اين دو دستگاه خودرو درگير با هم حدود 250 متر گاردريل وسط جاده را به زير بردند و راننده كه در كنترل اتوبوس عاجز شده بود باز هم به مسير خود در لاين جنوبي (خلاف جهت) ادامه داده و ناگهان با يك دستگاه اتوبوس ديگر از كنار برخورد كرد و در نهايت هر دو خودروي مسافربري از حركت باز مي‌ايستند. سرپرست پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: راننده كاميون و اتوبوس و 15 نفر از سرنشينان دو اتوبوس كه مصدوم شده بودند جهت مداوا و درمان به بيمارستان آيت‌الله موسوي زنجان انتقال يافتند كه شش نفر از مجروحان بستري و مابقي ترخيص شدند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون