• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3887 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

فضا بايد از خودمحوري دربيايد

رقم دقيق بدهي‌هاي سرخابي؟

امير رضا واعظ آشتياني مديرعامل سابق استقلال

 نه تنها سلطاني‌فر بلكه وزراي بعدي ورزش و جوانان نيز بايد يك اصل مهم را در نظر بگيرند كه اين اصل، تلاش اوليه براي تقويت قواي كارشناس وزارتخانه است، چرا كه اگر اين كار صورت نگيرد، هيچ كدام از شعارهايي كه داده مي‌شود، محقق نخواهد شد. قواي كارشناسي موتور محرك هر ارگان و نهادي به منظور پيشرفت و توسعه است و وزارت ورزش نيز نيازمند تقويت اين قوا است. خصوصي‌سازي، ورزش همگاني، اقتصاد ورزش، ورزش قهرماني و... همگي وابسته به اين موتور محرك هستند.
به نظرم فضا بايد از خودمحوري دربيايد و به بدنه كارشناسي بپيوندد. فكر مي‌كنم اگر سلطاني‌فر مي‌خواهد نامِ نيك از خود بر جا بگذارد و به مملكت خدمت كند، بايد اين موضوع مهم را به سرانجام برساند. او اگر بخواهد شعار بدهد، به صورت تعريف نشده جلو برود و ورزش ايران در دوران او به موفقيت‌هاي مقطعي و گلخانه‌اي برسد، بايد بگويم كه اينها زودگذر هستند و نتيجه‌اي به دنبال نخواهند داشت. من به وزير ورزش مي‌گويم كه توصيه من را به عنوان يك نگاه مديريتي تحليل كند به اهداف مدنظرش برسد.
دو باشگاه پرسپوليس و استقلال تا زماني كه نظم نداشته باشند، طبق قانون تجارت اداره نشوند و مجامع سالانه آنها تشكيل نشود، هيچ اتفاقي در خصوص آنها رخ نخواهد داد. با تشكيل مجمع عمومي و سالانه بايد مشخص شود كه آيا سود ده هستند يا زيان ده و اينكه آيا اهداف مجمع محقق شده است يا خير. اين رويه در صورتي كه اجرا شود، مي‌تواند متر و معياري را در اختيار قرار بدهد تا ميزان موفقيت يا عدم موفقيت مشخص شود. قطعا به بدهي‌هاي پرسپوليس و استقلال در سال‌هاي اخير اضافه شده و چه خوب است كه وزارت ورزش اين جسارت را براي اعلام دقيق اين موضوع داشته باشد. هر چند كه با توجه به عدم تشكيل مجمع، بعيد مي‌دانم كه عدد صحيحي در اين باره اعلام شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون