• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3892 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۷ شهريور

رونالدو در رئال ديگر بدون‌جانشين نيست

بن هي‌وارد ستون نويس سايت گل

بازي با والنسيا هميشه براي رئال مادريد سخت بوده است. در شرايطي كه رونالدو به خاطر هل دادن داور در ال‎كلاسيكو هنوز محروم است و سرخيو راموس هم به خاطر كارت قرمز بازي گذشته محروم بود، رئال در شرايطي وارد زمين شد كه در هر دو طرف زمين بازيكنان كليدي‌اش را در اختيار نداشت.
انتظار مي‌رفت رافائل واران در تركيب قرار گيرد اما در نهايت به خاطر مصدوميت او هم به اين بازي نرسيد و اين در حالي است كه خسوس وايخو هم هنوز نيمكت نشين است. در نتيجه زيدان مجبور شد از كاسميرو در مركز خط دفاع استفاده كند.
والنسيا، تيمي كه در فصول اخير سردرگم بوده است، توانسته بود در اين بازي و در مقابل مادريد كيفيت بازي‎اش را ارتقا دهد. اين تيم در كل عملكرد خوبي هم در بازي مقابل مادريد دارد و توانسته از 6 بازي اخير بين دو تيم 4 بازي را مساوي كند. اين تيم از زمان آمدن مربي جديدشان، مارسلينو گارسيا تورال پيشرفت كرده و شب سختي را براي رئال رقم زد.
اما در غياب رونالدو آسنسيو استثنايي بود و خوش درخشيد. بازيكن 21 ساله گل اول بازي را زد، آن هم در صحنه‎اي زيبا كه ابتدا توپ را كنترل كرد و بعد به قلب خط دفاع والنسيا زد و توپي كات‌دار و زيبا را روانه گوشه دروازه نتو كرد.
هافبك اسبق مايوركا همه جاي زمين بود و حتي به خط دفاعي هم كمك مي‎كرد. هيت مپ نيمه اول او نشان مي‌‎دهد كه او بيشتر زمانش را در پست يك دفاع راست بازي كرده است؛ جايي كه والنسيا بيشترين فشار را از آن سمت به رئال وارد كرد.
در اواخر بازي باز هم گل آسنسيو بود كه باعث مساوي كردن مادريد شد. او ضربه كاشته‎ زيبايي زد و دروازه حريف را باز كرد. جالب اينجاست اين دومين ضربه كاشته او در رئال مادريد بود.
والنسيا هم در اين بازي عملكرد خوبي داشت. اين تيم در مجموع 9 شوت به سمت دروازه داشت كه توانست 2 شوت را وارد دروازه كند. در مقابل در رئال آسنسيو بود كه از موقعيت‎ها استفاده كرد، اما بيل و مخصوصا بنزما موقعيت‎هاي زيادي را از دست دادند. اين تيم 22 شوت به سمت دروازه داشت، اما فقط 2 شوت به داخل دروازه راه پيدا كرد. رونالدو در اين بازي شاهد درخشش آسنسيو بود. آسنسيو ثابت كرد وقتي بيل و بنزما هم نمي‎توانند دروازه را باز كنند، او مي‌تواند كار رونالدو را در تيم انجام دهد. به نظر او در حال حاضر بهترين جايگزين براي ستاره پرتغالي در رئال است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون