• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3900 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۶ شهريور

ويژه

رييس اداره گاز تربت حيدريه خبر داد
بهره‌مندي 473 خانوار روستاي همت‌آباد از نعمت گاز طبيعي

رييس اداره گاز تربت حيدريه از بهره‌برداري پروژه گازرساني به روستاي همت‌آباد شهرستان مه ولات با جمعيتي بالغ بر 473 خانوار خبر داد.
جواد معصومي در گفت‌وگو با خبرنگار اعتماد در مشهد افزود: توسعه متوازن انرژي و برخورداري تمامي همشهريان از نعمت خدادادي گاز از جمله اقداماتي است كه توانسته‌ايم در كمترين زمان ممكن و با رعايت حقوق مشتركين بدان دست‌يابيم.
وي در مورد بهره‌‌برداري از پروژه گازرساني به روستاي همت‌آباد گفت: افتتاح پروژه گازرساني به روستاي همت‌آباد از توابع شهرستان مه ولات با 473 خانوار از جمله اقداماتي است كه مي‌توان آن را نمونه بارزي از اقدام جهادي خدمتگزاران مردم در اداره گاز تربت حيدريه دانست.  

 

هديه نفيس بانك‌پاسارگاد
بانك‌پاسارگاد، در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود و جهت بهره‌مندي علاقه‌مندان، پژوهشگران و محققان، يك جلد كتاب نفيس قرآن طباخ را به استانداري هرمزگان و دانشكده ادبيات و علوم‌انساني دانشگاه تهران اهدا كرد.  به گزارش روابط‌ عمومي بانك‌پاسارگاد، در اين مراسم، جاسم جادري، استاندار هرمزگان ضمن تقدير از بانك‌پاسارگاد به دليل ايفاي رسالت‌هاي اجتماعي خود در حمايت از فرهنگ و هنر، از دكتر مجيد قاسمي، مديرعامل اين بانك به دليل اين توجه ويژه قدرداني كرد. همچنين دكتر ابوالحسن امين‌مقدسي، رييس دانشكده ادبيات و علوم‌انساني دانشگاه تهران اقدامات بانك‌پاسارگاد را در حمايت از فرهنگ و هنر كشور بسيار موثر و ارزشمند خواند و از اين بانك تقدير كرد.  «مصحف شريف خراسان» به خط عبدالله طباخ هروي، از قرآن‌هاي نفيس و كم‌نظير گنجينه آستان قدس رضوي است كه در سال 1394 با حمايت بانك‌پاسارگاد چاپ و رونمايي شد. اين كتاب در قطع رحلي سلطاني، 33×47 سانتي‌متر مربع، به جهت نوع تذهيب، خوشنويسي و كتابت بي‌نظير و از بدايع روزگار است؛ در اين كتاب چند نوع هنر با هم آميخته‌ شده كه زيبايي و ماندگاري آن را چندين برابر كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون