• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3181 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ بهمن

تشكل‌ها

صادرات نان لواش آزاد شد!|طبق ابلاغيه جديد سازمان توسعه تجارت صادرات نان بلامانع خواهد بود. سايت صبحانه آنلاين خبر داد ابلاغيه جديدي از سوي سازمان توسعه تجارت به برخي شركت‌هاي غذايي كه نسخه‌اي از آن به دست صبحانه رسيده، اعلام شده است كه در حال حاضر صادرات نان با رعايت ساير قوانين مربوطه، بلامانع خواهد بود كه به نظر مي‌رسد منظور از ساير مقررات، مربوط به مسائل بهداشتي و تعرفه‌هاي صادرات است. اوايل سال 87 بود كه سازمان توسعه تجارت رسما اعلام كرد كه صادرات نان و آرد به دليل پرداخت يارانه‌هاي سنگين در تامين اين دو كالا ممنوع است.

زمان و مكان نمايشگاه‌هاي بهاره تهران اعلام شد|رييس اتاق اصناف ايران از برگزاري نمايشگاه‌هاي بهاره از ششم تا پانزدهم اسفند ماه خبر داد و گفت: بازرسان اتاق‌ اصناف، سازمان تعزيرات و سازمان حمايت مصرف‌كنندگان در مدت 10 روز برگزاري اين نمايشگاه‌ها هرگونه تخلفي را رصد مي‌كنند. علي فاضلي با بيان اينكه نمايشگاه‌هاي بهاره تهران در حكيميه، بوستان ولايت، خاوران و پارك ارم برگزار مي‌شود، به ايسنا گفت: در اين نمايشگاه‌ها براي تمامي محصولات از پنج تا ۱۵ درصد تخفيف در نظر گرفته شده و اجناس با بالاترين كيفيت ممكن به مشتريان عرضه مي‌شود.

اوضاع طلا خوب نيست|عضو اتحاديه توليدكنندگان و صادركنندگان طلا قيمت هر گرم مواد اوليه طلا را 100 هزار تومان عنوان كرد و گفت: سرمايه طلاي كل كارخانه‌هاي ايران معادل يكي از كارخانه‌هاي تركيه  نيست و طلا و جواهر ايراني توان رقابت با جهان و منطقه را ندارد در حالي كه ايران در رنكينگ جهاني جزو 15 كشور برتر برخوردار از معادن سنگ است. هومن زنگنه به ايسنا گفت: يارانه واقعي بايد به فعالان اين صنعت داده شود چون يكي از مهم‌ترين مشكلات توليدكنندگان بالا بودن نرخ سود تسهيلات بانكي است در حالي كه بالاترين نرخ سود اين تسهيلات در بانك‌هاي دنيا 5/2 درصد است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون