• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3904 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

ويژه

توازن در كل زنجيره فولاد لازمه رسيدن به توسعه پايدار
به گزارش خبرنگار فولاد، دكتر بهرام سبحاني در جريان بازديد مديرعامل و اعضاي هيات مديره بورس كالاي ايران از فولاد مباركه با اشاره به عملكرد اين شركت در چهار سال گذشته اظهار كرد: توليد فولاد خام در پايان سال ۹۱ برابر با ۶ ميليون و ۶۵۰ هزار تن بوده كه در پايان سال ۹۵ به ۷ ميليون و ۵۰۰ هزار تن رسيده است. در سال ۹۶ هم برنامه توليد ۸ ميليون و ۶۳۰ هزار تن هدف قرار داده شده كه با ۳۰ درصد رشد همراه است و در چهارماهه نخست سال از برنامه هم پيشي گرفته‌ايم.
وي با بيان اينكه در فولاد مباركه نسبت به سال ۹۱ بالغ بر ۳۸ درصد افزايش ظرفيت داشتيم، افزود: حدود ۵۳۰۰۰ ميليارد ريال در پروژه‌هاي داخل و خارج فولاد مباركه سرمايه‌گذاري كرده‌ايم كه تمام آن از منابع داخلي شركت بوده است.


شركت بيمه البرز از «بيمه‌نامه چترا» رونمايي كرد
به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، مراسم رونمايي از طرح جديد بيمه‌هاي عمر و مستمري با عنوان «چترا» با حضور مديرعامل، قائم‌مقام مديرعامل و مديران اين شركت برگزار شد. سيد رسول تاجدار پس از رونمايي از بيمه نامه چترا، اظهار داشت: سهم كشور ايران از سبد پورتفوي جهاني بيمه‌هاي عمر ناچيز است؛ هر چند طي چند سال گذشته در داخل كشور سهم از بازار اين رشته افزايش يافته است و هنوز با ميانگين جهاني فاصله زيادي دارد. وي ابراز اميدواري كرد با عرضه بيمه‌نامه چتراي بيمه البرز، سهم بيمه‌هاي عمر در سبد پورتفوي بيمه‌اي كشور افزايش يابد. اين گزارش حاكي است، طرح جديد بيمه‌نامه «چترا» كه حاصل شش دهه فعاليت و تجربه شركت بيمه البرز است، كامل‌ترين پوشش بيمه عمر و مستمري در صنعت بيمه است.


اطلاعيه شماره 3 بانك آينده
پيرو واگذاري مديريت دارايي‌ها و بدهي‌هاي تعاوني اعتبار افضل توس (در حال تصفيه) به بانك آينده براساس مصوبه شوراي محترم پول و اعتبار، مواردي از مهم‌ترين اقدامات انجام شده در اجراي اين مسووليت را به استحضار ذي‌نفعان تعاوني اعتبار افضل توس (در حال تصفيه) به ويژه‌ سپرده‌گذاران محترم آن تعاوني مي‌رساند:
1- يك هفته پس از واگذاري رسمي، بيش از 200 نفر از همكاران بانك آينده در شعب تعاوني در حالِ تصفيه افضل توس در سراسر كشور مستقر شده و پاسخگوي سپرده‌گذاران محترم تعاوني افضل توس و رفع ساير مشكلات احتمالي آنها بوده‌اند.
2- وضعيت كليه سپرده‌ها و مشخصات سپرده‌گذاران، بررسي و اطلاعات آن با ذكر جزييات روشن شده است.
3- بانك آينده ضمن آماده‌ كردن زيرساخت‌هاي فني، آمادگي خود را جهت انتقال سپرده‌هاي مشتريان تعاوني افضل توس (در حال تصفيه) به بانك محترم مركزي جمهوري اسلامي ايران اعلام كرده است.
4- بخش عمده‌اي از دارايي‌ها و بدهي‌هاي تعاوني در حال تصفيه افضل توس (با وجود كوتاه بودن زمان در اختيار) شناسايي و ارزيابي شده و براي استحضار و اخذ دستور به مراجع محترم ذيصلاح ارسال شده است.
5- بانك آينده آمادگي دارد؛ به محض صدور مجوز مراجع محترم ذيصلاح، طي يك برنامه زمان‌بندي تعيين شده، نسبت به انتقال سپرده‌هاي سپرده‌گذاران محترم تعاوني پيش‌گفته، اقدام كند. براي استحضار بيشتر سپرده‌گذاران محترم تعاوني اعتبار افضل توس (در حال تصفيه)، اضافه مي‌كند؛ اين اقدام بانك آينده، در اجراي وظيفه پس از واگذاري مسووليت از سوي نهاد محترم ناظر از يك سو و ايفاي مسووليت اجتماعي بانك از سوي ديگر بوده و در همين راستا، بانك آينده، سپرده‌گذاران محترم تعاوني اعتبار افضل توس (در حال تصفيه) را به صبر و شكيبايي بيشتر تا زمان صدور دستور مقتضي از سوي نهادهاي مرتبط، دعوت مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون