• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3909 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

ويژه

بانك صنعت و معدن، پيشتاز در تامين فاينانس خارجي

عملكرد بانك صنعت و معدن در زمينه تامين مالي از طريق خطوط اعتباري خارجي در دوران پسابرجام موجب شد كه گفت‌وگوي كوتاهي داشته باشيم با عباس دانشور، مدير امور بين‌الملل و تجهيز و منابع اين بانك در زمينه فايناس خارجي كه مي‌خوانيد: - تاكنون چه قراردادهايي در زمينه فاينانس خارجي امضا شده است؟خوشبختانه باتوجه به فضاي مناسب به وجود آمده بعد از برجام و امكان انجام و برقراري روابط كارگزاري با بانك‌ها و موسسات مالي خارجي است.


توسعه زيرساخت‌هاي شهري حاصل قرارداد با «سيتيك گروپ» چين

مديرعامل بانك شهر همزمان با امضاي موافقتنامه قرارداد 10 ميليارد دلاري خط اعتباري ايران با «سيتيك گروپ» چين يادداشتي را به اين منظور منتشر كرد. به گزارش مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر در اين يادداشت آمده است: نقش بانك‌ها در اقتصاد امروز جهان تغيير كرده است. اگر در دهه‌هاي مياني سده 1900 ميلادي، بانك‌ها بنگاه‌هايي براي تامين مالي صنايع بزرگ به حساب مي‌آمدند و پس از بحران سال‌هاي 2007 و 2008 ميلادي حضور در بازارهاي خردي مانند بازار مسكن را با احتياط بسيار بيشتري دنبال كردند، اكنون با تغييراتي كه در مدل‌هاي اعتباردهي و اعتبارسنجي آنها به وجود آمده است به ابزارهاي كارآمدي براي تامين مالي زيرساخت‌هاي متنوعي مانند حوزه‌هاي شهري تبديل شده‌اند.


صدور دعوتنامه خريداران پژو2008 براي شهريورماه

دعوتنامه تمامي خريداران پژو2008 كه موعد تحويل خودرو آنها شهريور96 است، صادر و ارسال شده تا در چند روز آينده خودرو آنها تحويل شود. به گزارش ايكوپرس، با صدور دعوتنامه، آن دسته از مشتريان كه شهريورماه را براي دريافت پژو 2008 انتخاب كرده‌اند، مي‌توانند طي روزهاي آينده با تكميل وجه ثبت‌نام و طي مراحل قانوني، خودرو خود را دريافت كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون