• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3917 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۶ مهر

مديرعامل فولاد مباركه در آيين گراميداشت هفته دفاع مقدس:

رهبري و ايمان، دو عامل استقرار و ثبات ايران

مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهداي ۸ سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حــــرم با برپايي نمايشـــگاهي در شركت فــولاد مباركه، با حضــــــور مديرعامل، مـــعاونان، مديران و جــــمعي از كاركنان و بسيجيان فولاد مباركه، نماينده مردم شريف شهرستان مباركه در مجلس شوراي اسلامي، فرمانده لشكر زرهي ۸ نجف اشرف، جانشين فرماندهي گروه موشكي ۱۵ خرداد و جانشين فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان مباركه برگزار شد. 
به گزارش خبـــرنگار فولاد، در اين مراسم دكترسبحاني، مديرعامل فولاد مباركه، در سخناني با يادآوري حماسه شهداي ۸ سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم، به خصوص شهيد محسن حججي، از فداكاري اين عزيزان در راه استقلال و سربلندي نظام جمهوري اسلامي ايران تجليل كرد و گفت: ايام دفاع مقدس يادآور رشادت‌هاي ملتي است كه با دست خالي و فقط با قدرت ايمان در تمام جبهه‌ها در مقابل قدرت‌هاي جهاني ايستادند و باعث شدند امروز درخت تنومند جمهوري اسلامي همچنان با عزت و اقتدار پابرجا بماند. 
وي با تاكيد بر اينكه امنيت امروز كشور مرهون همين رشادت‌هاست، افزود: به پاس همه اين ازخودگذشتگي‌ها ما نيز با كار در جبهه صنعت فولاد كشور تلاش خواهيم كرد تا ايران اسلامي همچنان سربلند بماند. 
مديرعامل فولاد مباركه ضمن قدرداني از تلاش كاركنان در ثبت ركوردهاي جديد و با تاكيد بر اينكه امروز ميدان نبرد، ميدان اقتصادي است گفت: چنانچه هركس در هر سازماني بتواند در جبهه اقتصادي به خوبي ايفاي نقش كند، برنده است و از اين راه توانسته است به كشور و آب وخاك خود خدمت كند. 
دكتر سبحاني از رهبري و قدرت ايمان به عنوان دو عامل اصلي استقرار و ثبات نظام جمهوري اسلامي ياد كرد و گفت: دشمنان ايران در محاسبات خود، به‌ويژه در دوران جنگ، به اين دو عامل توجه نداشتند. 
مديرعامل فولاد مباركه يادآور شد: امروز دستيابي به منافع اقتصادي علت اصلي بروز جنگهاي بزرگ دنياست. از اين رو كشورهايي كه به لحاظ اقتصادي قوي باشند، كمتر مورد هجوم قرار مي‌گيرند. 
دكتر سبحاني خاطرنشان كرد: امروز جوانان جبهه‌هاي ديروز در جبهه‌هاي اقتصادي و كار و توليد از كيان و اقتدار كشور محافظت مي‌كنند. 
فولاد مباركه يك جبهه بزرگ اقتصادي و كاركنان آن رزمندگان اين جبهه هستند. چه افتخاري بالاتر از اينكه حاصل اين مجاهدت‌ها تامين بازارهاي داخلي و حضور در بازارهاي جهاني باشد؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون