• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3922 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۵ مهر

براي جام‌جهاني منطقي باشيم

رسول كربكندي پيشكسوت فوتبال ايران

1- توگو قطعا حريف قدرتمندي براي تيم ملي ايران نبود. ما تا الان خيلي نتوانستيم حريف‌هاي سطح بالايي براي تيم ملي پيدا كنيم. ولي همين بازي توانست براي مرور كارهاي تكنيكي ما مفيد باشد. ضمن اينكه محكي باشد براي بازيكناني كه كمتر فرصت بازي كردن در تيم را داشتند. در مجموع مي‌شود به اين بازي نگاه مثبتي داشت. ولي در حقيقت ما براي جام جهاني نياز به بازي‌هاي سخت‌تر و قوي‌تري داريم؛ مثل بازي هفته آينده‌مان با روسيه. روس‌ها يك فوتبال ماشيني و منظم دارند و حريف بسيار خوبي براي تيم ملي ايران محسوب مي‌شوند. اميدوارم تا قبل از شروع جام جهاني بتوانيم با تيم‌هاي سطح بالاي ديگري بازي كنيم تا تن بازيكنان‌مان به تن بازيكن‌هاي بزرگ بخورد. ما بايد با تيم‌هاي مختلف و سبك‌هاي مختلف بازي كنيم كه در قرعه‌كشي جام جهاني با هر تيمي كه هم گروه شديم شناخت بيشتري نسبت به آنها داشته باشيم.
2-  دروازه‌بان يكي از نقاط حساس تيم ما است. اين بازي فرصت خوبي بود كه ما بتوانيم دروازه‌بان ديگري را هم ببينيم. با توجه به بازي‌هاي بد بيرانوند در اين مدت اخير چه در پرسپوليس و چه در تيم ملي، ما بايد به دروازه‌بان‌هايي كه كمتر استفاده شدند، فرصت بازي بدهيم. به نظرم بايد به رشيد مظاهري هم ميدان داده شود تا محك بخورد.
3-  مردم را نبايد صاحب توقع كنيم چون قرعه در جام جهاني خيلي موثر است و حالا ما نبايد اذهان مردم را اميدوار كنيم تا تيم ملي از مرحله گروهي بالا برود. به نظرم بايد منطقي با مسائل برخورد كنيم و بدانيم جام جهاني جاي كوچكي نيست. اميدوارم در قرعه با تيم‌هايي هم‌گروه شويم كه بشود مقابل‌شان نتيجه گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون