• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3923 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۶ مهر

ايران جام‌جهاني نوجوانان را با پيروزي 3 بر يك شروع كرد

توفان بچه‌يوزها

نخستين بازي تيم نوجوانان ايران در هند با پيروزي همراه بود. شاگردان عباس چمنيان ديروز از ساعت 18 به مصاف تيم ملي گينه رفتند و توانستند با حساب ۳ بر يك رقيب آفريقايي خود را شكست دهند. اين پيروزي باعث شد تا ايران بالاتر از آلمان در صدر جدول گروه C قرار بگيرد.
ايران كه در نيمه اول بازي پاياپايي ارايه داده بود، در نيمه دوم و دقيقه ۵۹ بازي به وسيله ‌اللهيار صيادمنش به گل اول رسيد. گلي كه از پشت محوطه جريمه و بسيار فني به ثمر رسيد.
در دقيقه 68 ايران صاحب يك پنالتي شد كه محمد شريفي آن را گل كرد. در اين صحنه داور مدافع گينه را هم اخراج كرد.
در دقيقه ۸۹، سعيد كريمي روي پاس خوب وحيد نامداري و اشتباه مهلك دروازه‌بان گينه، مقابل دروازه خالي اين تيم صاحب توپ شد و گل سوم ايران را به ثمر رساند. گل گينه هم درست يك دقيقه بعد از گل و در حالي كه بچه‌ها كار را تمام شده فرض كرده بودند به‌وسيله توره به ثمر رسيد.
در ديگر بازي اين گروه تيم ملي آلمان موفق شد در دقايق پاياني بازي كاستاريكا را با حساب دو بر يك شكست دهد تا موقتا به صدر بنشيند اما پيروزي تيم ما باعث دومي اين تيم در پايان روز اول مسابقات شد.
نوجوانان ايران روز سه‌شنبه و در دومين بازي با آلمان ديدار مي‌كنند. اين ديدار از ساعت 18 انجام مي‌شود. ديگر بازي گروه را از ساعت ۱۵ كاستاريكا و گينه برگزار مي‌كنند. كسب نتيجه مناسب در ديدار با آلمان مي‌تواند راه صعود ايران به مرحله حذفي جام‌جهاني را حسابي هموار كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون