• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3942 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان

راز 37 ساله قتلي در بويين‌زهرا برملا شد

سرهنگ آرش مرادي، رييس پليس آگاهي استان قزوين گفت: «با كشف بقاياي جسدي مجهول‌الهويه در يكي از قنات‌هاي بويين زهرا، راز قتل زن 32 ساله كه 37 سال پيش كشته شده بود، برملا شد.»
به گزارش پايگاه خبري پليس، او ادامه داد: «ماموران انتظامي و پليس آگاهي بويين‌زهرا پس از شنيدن اظهارات مرد كشاورز مبني بر مشاهده استخوان‌هاي انسان هنگام لايروبي قنات قديمي در اراضي كشاورزي، در محل حاضر شدند. با حضور ماموران و مقام قضايي درمحل، بقاياي جسد جمع‌آوري و پرونده اوليه در اين زمينه تشكيل شد. كارآگاهان پليس آگاهي تلاش خود را براي شناسايي جسد آغاز كردند و در تحقيق‌هاي اوليه از افراد قديمي روستا، سرنخ‌هايي از مفقودي زني متاهل در سال 59 به دست آمد.»
سرهنگ مرادي گفت: «با راهنمايي و همكاري شاهدان مبني بر قتل اين زن توسط همسر و رها كردن جسد در قنات، تلاش غواصان جهت جست‌وجوي جسد به علت زياد بودن آب در آن زمان بي‌نتيجه ماند. در سال 59 همسر زن مفقود شده به اتهام قتل و با صدور حكم دادگاه روانه زندان و پس از تحمل چند سال حبس آزاد و در سال 80 هم فوت شد.»به گفته او، بقاياي جسد كشف شده كه به علت وجود اختلاف بر سر املاك كشاورزي و توسط همسرش به قتل رسيده بود، تحويل خانواده‌اش شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون