• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3942 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان

خبر كوتاه

فوت يكي ديگر از قربانيان آتش‌سوزي پالايشگاه تهران

حميدرضا جعفري، رييس روابط عمومي شركت پالايشگاه نفت تهران به ايرنا گفت: «جواد نوروزي از پرسنل بخش بهره‌برداري پالايشگاه تهران بود كه در اثر شدت جراحات و سوختگي شديد شنبه‌شب فوت كرد. علي ‌نظر جليليان مصدوم ديگر حادثه آتش سوزي بعد از ظهر جمعه در پالايشگاه است كه پزشك معالجش حال عمومي او را رو به بهبود گزارش كرده است.»


خودسوزي زني۳۵ساله
زن جواني كه روز گذشته خود را با بنزين سوزاند، باعث سوختگي مامور نيروي انتظامي كلانتري رسالت شد. به گزارش پايگاه خبري اينترنتي ركنا، در اين حادثه خانمي ٣٥ساله كه خود را با بنزين سوزاند، به بيمارستان مدني انتقال يافت، سوختگي او بيش از ٩٠درصد است كه هم‌اكنون در بخش سوانح سوختگي بيمارستان بستري است. شهامت مامور نيروي انتظامي (كلانتري رسالت) براي منصرف كردن و نجات اين خانم باعث سوختگي خود مامور كلانتري شد كه حال عمومي او خوب گزارش شده است.


اسيدپاش جم دستگير شد
سرهنگ سيد علي مهديان، فرمانده انتظامي شهرستان جم از كشف اسيدپاشي و دستگيري عامل آن در اين شهرستان خبر داد و به ايلنا گفت: «برابر گزارش واصله مبني بر وقوع يك فقره اسيدپاشي  روي خودروي يكي از شهروندان در شهر جم، شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان به صورت ويژه در دستور كار ماموران كلانتري شهرستان قرار گرفت.
ماموران كلانتري پس از انجام تحقيقات اوليه و بازبيني دوربين‌هاي سيستم پايش تصويري مرفوك در سطح شهر و محل حادثه، شخصي به نام «م – الف» را شناسايي و دستگير كردند. متهم در تحقيقات تكميلي به بزه انتسابي اعتراف و علت اسيدپاشي را اختلافات قبلي اعلام كرد. متهم براي سير مراحل قانوني با تشكيل پرونده تحويل مقام قضايي شد.»


ارسال پرونده اهورا به دادگاه

حجت‌الاسلام علي مصطفوي‌نيا، دادستان عمومي و انقلاب رشت درباره آخرين وضعيت پرونده اهورا، به ايسنا گفت: «پرونده به دادگاه ارسال شده است. نظريه نهايي پزشكي قانوني را گرفته‌ايم. اين پرونده پس از طي مراحل قانوني در دادسرا با صدور كيفرخواست مبني بر كودك آزاري و قتل عمد به دادگاه كيفري يك استان ارسال شده است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون