• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3942 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان

اخبار روز

خودكشي دانشجوي حقوق دانشگاه شهيد بهشتي

يكي از دانشجويان حقوق دانشگاه شهيدبهشتي با پرتاب خود از ساختمان دانشكده حقوق خودكشي كرد. به گزارش خبرگزاري دانشجو، اين دانشجو با نام محمد عليجاني، ورودي 95 با پرتاب خود از ساختمان اين دانشكده خودكشي كرد. حسن صدوق، رييس دانشگاه شهيد بهشتي اين خبر را تاييد كرد و گفت: «موضوع مذكور در حال بررسي است.»همچنين مديرروابط عمومي اين دانشگاه هم گفت: «موضوع در حال بررسي است ما هنوز اطلاع نداريم كه دانشجويي كه خود را از ساختمان دانشكده حقوق پرتاب كرده، در چه مقطع و ورودي چه سالي بوده و علت اين كار وي چه چيزي بوده است.»


مدير مدرسه دانش‌آموز را چنان كتك زد كه دندان‌هايش ريخت
به گفته يك روزنامه‌نگار بندرعباسي، مدير دبستان روستاي شميل بندرعباس، يك دانش‌آموز را چنان كتك‌زده كه سه دندانش افتاده و دو دندان ديگرش هم لق شده است. بين دو دانش‌آموز دعوايي رخ داده و مدير مدرسه به علتي نامشخص وارد دعوا شده و يكي از آن دو را به باد كتك مي‌گيرد. پس از آن مدير بي‌توجه به اتفاقِ رخ‌داده، دانش‌آموز مصدوم را با همان وضعيت راهي كلاس كرده و تا پايان ساعت مدرسه او را نگه مي‌دارد. در پي انتشار اين خبر، استاندار هرمزگان دستور رسيدگي فوري به اين موضوع را به مديركل آموزش و پرورش هرمزگان و مديركل بازرسي استانداري هرمزگان صادر كرد. فريدون همتي، استاندار هرمزگان در دستور ابلاغي به مديركل آموزش و پرورش هرمزگان و مديركل بازرسي استانداري هرمزگان خواستار بررسي دقيق و با جديت اين موضوع و گزارش نتايج بررسي‌ها شده است.

 

رگبار مرگبار گلوله

سرهنگ محمود سعادتي، سرپرست پليس ايرانشهر گفت: «در پي به رگبار بسته شدن سه نفر در ايرانشهر، دو نفر از آنها به قتل رسيدند.»او درباره اين حادثه توضيح داد: «در پي وقوع قتل مسلحانه در بخش بزمان، ماموران پليس براي بررسي موضوع اعزام شدند. ماموران پس از بررسي صحنه فهميدند كه ۳ نفر به هويت‌هاي معلوم مورد اصابت گلوله مهاجمان قرار گرفته‌اند كه يك نفر در محل به علت جراحات وارده به قتل رسيده و ۲ نفر ديگر براي مداوا به بيمارستان اعزام شده‌اند.»او با اشاره به فوت يكي ديگر از مصدومان حادثه در بيمارستان ادامه داد: «به گفته شاهدان عيني، دو نفر با هويت‌هاي معلوم كه سوار بر يك دستگاه موتوسيكلت بودند، به وسيله يك قبضه سلاح كلاش اقدام به تيراندازي كردند. كارآگاهان پليس در پايش‌هاي اطلاعاتي و بررسي‌هاي ميداني، قاتلان را شناسايي و در كمتر از ۲ ساعت يكي از آنها را در مخفيگاهش دستگير كردند. تلاش براي دستگيري ساير عوامل اين حادثه ادامه دارد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون