• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3944 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۰ آبان

خبر كوتاه

گروگانگيري زن 80 ساله

سه زن و يك مرد با هدف انتقال 600 ميليارد ريال سند، يك زن 80 ساله را ربودند.
به گزارش پايگاه خبري ركنا، پيرزن ربوده شده در امريكا زندگي مي‌كند و براي فروش املاكش به كرمانشاه سفر كرده است. آدم‌ربايان روز دوشنبه با تنظيم يك قرار صوري با زن و وكيلش آنان را سوار بر يك خودرو ‌ام‌وي‌ام كردند و بعد از طي مسافتي وكيل را از ماشين بيرون انداختند و پيرزن را ربودند. متهمان فرد ربوده شده را به يك منزل در محله حاشيه‌اي شهر منتقل كردند كه اهالي محل به آنان مشكوك شدند و موضوع را به پليس اطلاع دادند. پس از اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 ماموران راهي منطقه شدند و 2 زن و يك مرد را كه در حال فرار بودند، دستگير كردند. عوامل پليس وارد منزل مورد نظر شدند و با آزاد كردن فرد ربوده شده، ديگر متهم اين پرونده را هم دستگير كردند. تحقيقات به منظور شناسايي ديگر عوامل دخيل در پرونده با همكاري دستگاه قضايي همچنان ادامه دارد.


آتش‌سوزي مخزن ۶ هزار ليتري گازوييل
سخنگوي آتش‌نشاني تهران گفت: يك مخزن گازوييل به ظرفيت ۶ هزار ليتر در يك پروژه ساختماني در خيابان كارگر جنوبي دچار حريق شد.
سيدجلال ملكي با اعلام اين خبر درباره جزييات اين حادثه گفت: «ساعت 11:32 روز گذشته يك مورد آتش‌سوزي در كارگاه ساختماني در خيابان كارگر جنوبي، به سامانه 125 اعلام شد كه به سرعت آتش‌نشانان دو ايستگاه آتش‌نشاني به محل حادثه اعزام شدند.»او ادامه داد: «در محل حادثه مشاهده شد در طبقه منفي يكم يك پروژه ساختماني در حال ساخت با پنج طبقه، يك مخزن گازوييل به ظرفيت 6 هزار ليتر دچار آتش‌سوزي شده است. همچنين در مجاورت اين مخزن مقدار مصالح ساختماني وجود داشت و آتش در حال سرايت به اين مصالح بود.» به گفته او بر اثر اين حادثه، دود نسبتا زيادي متصاعد شده بود كه آتش‌نشانان  از سرايت آتش به ساير بخش‌ها در اين پروژه ساختماني جلوگيري كردند و حريق اطفا شد. در اين حادثه مورد مصدوميت و تلفات جاني نداشتيم.

 

دستگيري گروگانگيران  جوان 24 ساله

رييس پليس شهرستان انار از دستگيري عاملان آدم‌ربايي و رهايي فرد ربوده شده در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش ركنا، سرهنگ جعفر غضنفري، رييس پليس شهرستان انار درباره اين خبر توضيح داد: «در پي اعلام خبر مبني بر وقوع يك فقره آدم‌ربايي و ربوده شدن جواني 24 ساله در شهرستان يزد، ماموران اين شهرستان به سرعت در ساعات پاياني شب با انجام اقدام كنترلي و تعقيب آدم‌ربايان، درنهايت در عملياتي عاملان آن را دستگير كردند.»
او با اشاره به دستگيري سه متهم و آزادسازي فرد ربوده شده، گفت: «علت و انگيزه آدم‌ربايان، اختلافات شخصي و مالي بوده و عاملان آن‌كه ساكن شهرستان‌هاي يزد و بم بوده‌اند با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.»

دستگيري سارق 42 ميليوني
سرهنگ علي جعفري‌نژاد، رييس پليس شهرستان خميني‌شهر از دستگيري فردي كه به صورت غيرمجازاقدام به برداشت مبلغ 42 ميليون ريال از حساب شهروندي كرده بود، خبر داد و گفت: «در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس از طريق فضاي مجازي از حساب او سرقت كرده بود، موضوع در دستور كار ماموران پليس فتاي اين شهرستان قرار گرفت. با بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات حساب بانكي شاكي اقدام به برداشت مبلغ 42 ميليون ريال كرده است.»
جعفري‌نژاد ادامه داد: «با انجام تحقيقات، متهم مذكور شناسايي و با دستور مقام قضايي دستگير و به جرم خود اعتراف كرد. انگيزه او از انجام اين جرم سودجويي بود.»

شليك 13 گلوله براي پايان فرار دزد

ركنا| سارق حرفه‌اي با بيش از 100 فقره سرقت در خراسان شمالي دستگير شد.  به گزارش ركنا، سردار عليرضا مظاهري، رييس پليس استان خراسان شمالي با اعلام جزييات اين خبر گفت: «در پي وقوع چندين سرقت شهرستان بجنورد و ديگر استان‌هاي كشور و با توجه به اينكه محل اختفاي متهم در اين استان بوده موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.» او ادامه داد: «در بررسي‌هاي انجام شده از سوابق فرد مورد نظر، مشخص شد كه متهم داراي چندين فقره سابقه كيفري از جمله آدم ربايي، تجاوز به عنف و سرقت بوده كه تصوير متهم تهيه و در دسترس ماموران قرار گرفت.» سردار مظاهري با اشاره به اينكه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، فني و پليسي موفق به شناسايي محل اختفاي متهم شدند، گفت: «ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند كه متهم با رويت آنها بلافاصله فرار مي‌كند. براي جلوگيري از فرار متهم ماموران 13 تير جنگي شليك كردند كه در نهايت متهم را در يك عمليات گسترده دستگير كردند.» به گفته او، متهم بعد از دستگيري به 100 فقره سرقت اعتراف كرد. در بازرسي از محل اختفا وخودروي متهم، اموال مسروقه شامل تعدادي طلاجات و دو عدد كارت ملي كشف شد.

راز زن مسافر در چمدانش

10 كيلوگرم ترياك در بازرسي از چمدان مسافر اتوبوس كشف شد.  به گزارش ركنا، سرهنگ حسين منصوري، رييس پليس شهرستان خاتم در تشريح اين خبر گفت: «روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان هنگام كنترل خودرو‌هاي عبوري يك اتوبوس اسكانيا كه از شرق كشور عازم يزد بود را مورد بازرسي قرار دادند.» او ادامه داد: «ماموران در بازرسي تخصصي به عمل آمده 10 كيلوگرم ترياك را كه يك زن در چمدان خود پنهان كرده بود، كشف كردند. در اين رابطه متهم دستگير و به همراه مواد كشف شده براي سير مراحل قانوني به مقامات قضايي تحويل داده شد.»

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون